کد مطلب: ۳۹۳۳۱۲

سکه گرمی ۹۵۰۰۰۰ تومان شد / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۵/۱۶

سکه گرمی 950000 تومان شد / قیمت طلا و دلار امروز 98/5/16

قیمت طلا و سکه در بازار امروز تحت تاثیر افزایش بهای جهانی طلا و کاهش محدود نرخ ارز بود که بر این اساس قیمت سکه گرمی 950 هزار تومان شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه با توجه به تداوم تقاضا برای سرمایه‌گذاری در بازار فلز گرانبها رکورد تازه‌ای از خود ثبت کرد و به بالاتر از 1500 دلار در هر اونس دست یافت.

براساس گزارش ایسنا، ایلیا اسپیواک، استراتژیست ارزی ارشد در شرکت دیلی فارکس در این باره گفت: جنگ‌های تجاری عامل افزایش اخیر قیمت‌ها بوده‌اند. جنگ لفاظی شدید میان واشنگتن و پکن نگرانی‌ها نسبت به شدت گرفتن منازعه و آسیب دیدن رشد اقتصاد جهانی را برانگیخته است.

طبق نظرسنجی رویترز، آمار احتمالا نشان خواهد داد صادرات چین در ژوییه برای دومین ماه متوالی کاهش پیدا کرده است. انتظار می‌رود واردات این کشور نیز کاهش پیدا کند که علامت عدم موفقیت تدابیر محرک اقتصادی دولت چین خواهد بود.

بانک گلدمن ساکس اعلام کرده دیگر انتظار ندارد پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ توافق تجاری صورت بگیرد و بانک مورگان استنلی هشدار داده که تعرفه‌های تلافی‌جویانه ممکن است اقتصاد جهانی را تا اواسط سال میلادی آینده دچار رکود کند.

بر اساس گزارش رویترز، یک مقام بانک مرکزی آمریکا روز سه شنبه اظهار کرد که بهتر است پیش از تصمیم گیری درباره کاهش دوباره نرخ‌های بهره، کمی صبر کرد و آمار اقتصادی بیشتری را دید.

ذخایر طلای "اس پی دی آر گلد تراست" که بزرگترین صندوق سرمایه گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان است، روز سه شنبه ۰.۲۱ درصد رشد کرد و به ۸۳۶.۹۲ تن رسید که منعکس کننده تقاضای بالا برای طلا است.

بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله آمریکا به پایین‌ترین حد در سه سال گذشته سقوط کرد.

به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، هر اونس طلا برای تحویل فوری ممکن است مقاومت در سطح ۱۴۹۷ دلار را امتحان کند و اگر این قیمت شکسته شود، طلا ممکن است تا محدوده ۱۵۲۴ دلار صعود کند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ تا ساعت 18، قیمت دلار برای فروش 11,896 تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4200 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11800 تومان و 11900 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش 13,400 تومان گزارش شده است، همچنین در بانک مرکزی 4710 تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 13300 تومان و 13400 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 160 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 265 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 421 هزار و 763 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 240 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 410 هزار تومان و 950 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وقتی تمام راههای درامد زایی بسته میشود بهترین راه سرمایه گذاری در بازار سکه است که با هر سرمایه ای میتوان وارد شد و در یک سال به سود صد در صد رسید.