خبر مهم:

کد مطلب: ۳۹۵۶۴۴

قیمت سکه طرح قدیم تغییر نکرد / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۵/۳۰

قیمت سکه طرح قدیم تغییر نکرد / قیمت طلا و دلار امروز 98/5/30

قیمت طلا و سکه امروز تحت تاثیر کاهش نسبی بهای جهانی طلا و نرخ ارز تعیین شد که علیرغم این روند نزولی، سکه تمام طرح قدیم بدون تغییر نسبت به روز دوشنبه چهار میلیون و 80 هزار تومان قیمت خورد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا امروز چهارشنبه در بازارهای جهانی تحت تاثیر نشست فدرال رزرو آمریکا در محدوده 1500 دلار در هر اونس در نوسان بود.

براساس گزارش فارس، از آنجایی که سرمایه‌گذاران در انتظار نتیجه نشست ماه جولای فدرال رزرو هستند تا سرنخ‌هایی در مورد نرخ بهره بانکی آمریکا بیابند، قیمت طلا در معاملات امروز در محدوده 1500 دلار نوسان کرد.

نتیجه نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در ماه جولای قرار است امروز منتشر شود.

براساس گزارش رویترز، سمینار دو روزه بانک مرکزی آمریکا و نشست گروه 7 قرار است آخر این هفته برگزار شود و سرمایه‌گذاران به دنبال سرنخ‌هایی در مورد اقدامات بعدی سیاست‌گذاران برای رشد اقتصادی در میانه نشانه‌های بروز رکود هستند.

در عین حال، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دیروز گفت مجبور است با چین بر سر جنگ تجاری مقابله کند حتی اگر این اقدام ضربه کوتاه مدتی به اقتصاد آمریکا بزند زیرا پکن چندین دهه است که واشنگتن را فریب داده است.

این اظهارات تنها چند ساعت پس از اینکه واشنگتن اعلام کرد فروش جت جنگی به تایوان را تصویب کرده است، عنوان شد؛ اقدامی که مطمئنا خشم پکن را به دنبال دارد و چشم‌انداز یک توافق تجاری سریع را تیره می‌کند.

ذخایر طلای گلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری طلا در جهان در روز سه‌شنبه 0.21 درصد افزایش یافت و به 845.17 تن رسید.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ قیمت دلار تا ساعت ۱۸، 11,650 تومان اعلام شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11550 تومان و 11650 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز ساعت ۱۸، 13,142 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت یورو را 4661 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 13050 تومان و 13150 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 80 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 160 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت سکه تمام طرح جدید با افزایش نسبی همراه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 416 هزار و 453 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 150 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 350 هزار تومان و 950 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نمیدونم چجوریه که قیمت انس جهانی به بالا ترین حدش نسبت به پارسال رسیده اما طلا تو ایران ارزون شده
    نکنه بخاطر اقتدار کشورمونه اینم؟