کد مطلب: ۳۹۹۶۹۸

قیمت سکه تمام بهار به ۴۰۰۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۶/۲۳

قیمت سکه تمام بهار به 4000000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/6/23

قیمت طلا و سکه با توجه به کاهش بهای جهانی طلا و ثبات نسبی نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت سکه تمام بهار آزادی به چهار میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار جهانی طلا در حالی جمعه شب بسته شد که قیمت این فلز گرانبها در پی امیدواری‌ها نسبت به کاهش تنش‌ها در روابط چین و آمریکا افت کرد و بازار در رقم 1488 دلار در هر اونس بسته شد.

براساس گزارش تسنیم، دیوید مگر، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «در حالی که آمارهای اقتصادی بهتر از حد انتظار منتشر شده و شاخص‌ها در بورس‌های جهان افزایش یافته است، ما شاهد افت قیمت طلا هستیم. خوش بینی نسبت به مذاکرات تجاری موجب تقویت بورس‌های جهان شده و اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا را کاهش داده است.»

پس از آنکه آمارها نشان داد که میزان خرده فروشی در اقتصاد آمریکا در ماه اوت افزایش یافته و احتمال بروز رکود در بزرگترین اقتصاد جهان کمتر شده است، میزان سوددهی اوراق قرضه دولت آمریکا بالا رفت.

همچنین پس از بروز نشانه‌هایی از پیشرفت در مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین و اقدامات محرک اقتصادی بانک مرکزی اروپا ارزش سهام در بازارهای بورس جهان به بالاترین رقم‌ها در 6 هفته گذشته رسید.

سرمایه گذاران اکنون منتظر نشست هفته آینده فدرال رزرو هستند تا ببینند آیا بانک مرکزی آمریکا 25 صدم درصد دیگر نرخ بهره را کاهش خواهد داد یا نه.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ قیمت دلار تا ساعت 18، 11,400 تومان اعلام شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11300 تومان و 11400 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو 12,642 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت یورو را 4651 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12550 تومان و 12650 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 10 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به رور پنج‌شنبه کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 405 هزار و 141 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 50 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 260 هزار تومان و 920 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خخخخخخخخخ.متاسفم برا تون که جناب محمد ولی رئیس اتحادیه طلا در ایران داره شما را بازی میده.خخخخخخخ.قیمت طلا را حداقل تا ۶ ماه دیگه، بین ۴۰۰الی ۴۱۵ هزار تومان نگه میداره هرچند قیمت جهانی طلا به ۲۰۰۰دلار هم برسه باز قیمت طلا در ایران در همان رنجی خواهد ماند که خدمت شما عرض کردم. اگه به قیمت طلا در چند ماه گذشته دقت کنید متوجه عرایضم خواهید شد.آقای محمد ولی کاری به طلای جهانی نداشته و نخواهد داشت. حداقل تا ۶ ماه دیگه ببینید طلا از ۴۰۰هزار تومان پائین تر و از ۴۱۵هزار تومان هم بالاتر نخواهد رفت.البته ممکنه با ۱۰۰۰یا ۲۰۰۰ تومان پایین و بالا بشه ولی اکثرا تو همین رنج خواهد بود.دلار هم به همین شکل هست از ۱۱ هزار تومان پایین تر نخواهد آمد.مگه اینکه خدایی نخواسته جنگی اتفاق بیفته که دلار و طلا خیلی رشد خواهند کرد.