کد مطلب: ۴۰۴۴۹۵

قیمت سکه گرمی به ۸۵۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۷/۱۷

قیمت سکه گرمی به 850000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/7/17

قیمت طلا و سکه امروز با توجه به افزایش نسبی بهای جهانی فلز گرانبها و ثبات نرخ ارز تعیین شد و بر این اساس قیمت سکه گرمی با افزایش 30 هزار تومانی به 850 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز چهارشنبه تحت تاثیر ناامیدی‌ها نسبت به مذاکرات چین و آمریکا به روند صعودی خود ادامه داد و به 1508 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، به گفته بنجامین لو، تحلیلگر شرکت فیلیپ فیوچرز، بازار عقب نشسته و منتظر مشاهده آنچه که در مذاکرات تجاری روز پنج شنبه و جمعه آمریکا و چین خواهد گذشت، است. همچنین عملکرد بازارهای سهام ضعیف شده است.

اقدام روز سه‌شنبه آمریکا در وضع محدودیت‌های روادید برای برخی از مقامات چینی، پکن را در آستانه مذاکرات مقامات عالی رتبه دو کشور در واشنگتن به خشم آورد و باعث سقوط بازارهای سهام شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده است اگر این مذاکرات پیشرفت نکند، تعرفه روی واردات کالاهای چینی در ۱۵ اکتبر افزایش پیدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، در این بین، جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا به احتمال کاهش بیشتر نرخ‌های بهره و ازسرگیری خرید اوراق قرضه برای رسیدگی به افزایش اخیر نرخ‌های بازار پول اشاره کرد. نرخ‌های بهره پایین‌تر هزینه نگهداری طلا که دارایی بدون سوددهی است را کاهش می‌دهد.

عامل دیگری که به جذابیت طلا افزود، گزارشی بود که بر اساس آن، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با شورش جدید در کابینه خود مواجه شده و گروهی از وزیران قرار است به دلیل نگرانی‌ها نسبت به اقدامات وی که ممکن است به خروج کشور از اتحادیه اروپا بدون یک توافق منجر می‌شود، استعفا کنند.

به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، هر اونس طلا برای تحویل فوری در وضعیت پیچیده‌ای قرار دارد زیرا حمایت در سطح ۱۴۸۸ دلار را شکسته است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ تا ساعت 18، 11,405 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11300 تومان و 11400 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 12,600 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4604 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12500 تومان و 12600 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18:30، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 10 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت سکه تمام طرح قدیم نسبت به دیروز با افزایش روبرو بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 407 هزار و 912 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 40 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 240 هزار تومان و 850 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا به خیر کنه