کد مطلب: ۴۰۵۷۶۹

قیمت سکه امامی به ۳۹۷۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۷/۲۵

قیمت سکه امامی به 3970000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/7/25

قیمت طلا و سکه امروز تحت تاثیر رشد نسبی نرخ جهانی فلز گرانبها و ثبات بهای ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به سه میلیون و 970 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت جهانی طلا امروز پنج‌شنبه با توجه به آمار ناامیدکننده اقتصادی آمریکا افزایش یافت و به 1492 دلار در هر اونس رسید.

براساس این گزارش، تازه‌ترین آمارهای منتشر شده در آمریکا نشانگر وضعیت ناامید کننده خرده فروشی در این کشور است. انتشار این آمارها موجب تشدید نگرانی‌ها درباره وضعیت اقتصادی آمریکا و تبعات منفی جنگ تجاری با چین شده است.

شاخص سهام آسیا نیز تحت تاثیر آمارهای نگران کننده اقتصادی در آمریکا با کاهش روبرو شده است. کاهش خرده فروشی در آمریکا در سپتامبر برای نخستین بار در 7 ماه اخیر نگرانی‌های زیادی را درباره افت رشد اقتصادی این کشور به وجود آورده است.

به نظر می‌رسد این آمارهای نگران کننده، زمینه لازم برای کاهش مجدد نرخ بهره فدرال رزرو در نشست اکتبر را فراهم خواهد کرد.

سرمایه‌گذاران بین المللی منتظر روشن شدن وضعیت مذاکرات تجاری آمریکا و چین هستند. از سوی دیگر نشست دو روزه رهبران اروپایی برای مذاکره درباره توافق برگزیت نیز از امروز پنجشنبه آغاز شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ تا ساعت 16، 11,402 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11300 تومان و 11400 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 12,596 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4652 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12500 تومان و 12600 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 17، قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 965 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید سه میلیون و 970 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به دیروز با رشد نسبی مواجه شده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 404 هزار و 680 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 30 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 220 هزار تومان و 820 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.