کد مطلب: ۴۱۲۲۹۰

قیمت طلا به گرمی ۴۱۹۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۹/۲

قیمت طلا به گرمی 419000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/9/2

قیمت طلا و سکه در بازار امروز تحت تاثیر افت نسبی بهای جهانی طلا و ثبات قیمت ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت هر گرم طلای 18 عیار به 419 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازارهای جهانی جمعه شب در حالی بسته شد که قیمت جهانی طلا با تحت تاثیر گزارش تولید آمریکا و رشد ارزش دلار کاهش یافت و به 1462 دلار رسید.

براساس گزارش فارس، بررسی شاخص مدیران خرید در روز جمعه نشان داد تولید کارخانجات آمریکا در ماه نوامبر با بیشترین سرعت در 7 ماه گذشته رشد داشت؛ همچنین فعالیت‌های خدماتی بیش از انتظار افزایش یافت.

بانک مرکزی امریکا زمانی که نرخ بهره بانکی این کشور را برای سومین بار در سال جاری کاهش داد، تاکید کرد که کاهش نرخ بهره تا زمانی که اقتصاد رکود کند، متوقف نگه می‌دارد.

گزارش رویترز حاکیست، سیلور بولن، تحلیلگر بازار گفت: «به نظر می‌رسد نگرانی در مورد جنگ تجاری طولانی‌مدت در حال از بین رفتن است زیرا بازارها بر روی این احتمال قیمت‌گذاری کردند که در 5 ماه گذشته احتمالا توافقی میان آمریکا و چین رخ نخواهد داد.»

وی افزود: «من معتقدم مهم‌ترین اکنون عامل تاثیرگذار بر قیمت طلا اقدام فدرال رزرو در توسعه ترازنامه آن برای بار دیگر است.»

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ تا ساعت 18، 11,792 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11700 تومان و 11800 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 12,996 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4655 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 13000 تومان و 13100 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 18، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 110 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 140 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 419 هزار تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 170 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 370 هزار تومان و 850 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.