کد مطلب: ۴۱۶۲۳۹

قیمت ربع سکه به ۱۵۰۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۹/۲۰

قیمت ربع سکه به 1500000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/9/20

قیمت طلا و سکه در بازار امروز با توجه به ثبات نسبی بهای جهانی طلا و کاهش نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت هر قطعه ربع سکه به یک میلیون و 500 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه تحت تاثیر بیانیه سیاست اقتصادی بانک مرکزی آمریکا و نزدیک شدن مهلت اجرای دور جدید تعرفه‌ها روی کالاهای چینی کاهش پیدا کرد اما با معکوس شدن روند نزولی خود به 1470 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، به گفته جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت OANDA، بازار در وضعیت سکون قرار گرفته است. سهام، نفت، ارزها و طلا منتظر رویدادهایی هستند که در نیمه دوم هفته جاری به وقوع خواهند پیوست. اگر بیانیه بانک مرکزی آمریکا نشان دهد سیاستگذاران آمریکایی موضع تسهیلی خواهند داشت، ارزش دلار ضعیف می شود که به نفع طلا خواهد بود.

بانک مرکزی آمریکا بیانیه سیاست پولی دسامبر را در اواخر روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد.

اگرچه پیش بینی می‌شود بانک مرکزی آمریکا در نرخهای بهره تغییری ندهد اما سرمایه گذاران مایلند دورنمای بانک مرکزی آمریکا برای اقتصاد را که از جنگ تجاری میان واشنگتن و پکن آسیب دیده است، مشاهده کنند.

بر اساس گزارش رویترز، در عرصه مسائل تجاری آمریکا و چین، فعالان بازار همچنان جانب احتیاط را در پیش گرفته‌اند زیرا قرار است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره وضع تعرفه روی حدود ۱۶۰ میلیارد دلار واردات کالاهای چینی درست چند هفته پیش از کریسمس تصمیم بگیرد.

روزنامه وال استریت ژورنال روز سه شنبه گزارش کرده بود مذاکره کنندگان دو طرف سرگرم برنامه ریزی برای به تاخیر انداختن اجرای تعرفه‌ها هستند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ تا ساعت 17، 13,104 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 13000 تومان و 13100 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 14,404 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4658 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 14300 تومان و 14400 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 19 و 30 دقیقه، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 540 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 570 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 466 هزار و 548 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 400 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 500 هزار تومان و 910 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    سلام به نظر من سکه تا آخر ماه بالای پنج تومن معامله میشه