کد مطلب: ۴۱۶۶۵۹

قیمت نیم سکه به ۲۳۰۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۹/۲۳

قیمت نیم سکه به 2300000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/9/23

قیمت طلا و سکه در بازار امروز با توجه به رشد بهای جهانی طلا و کاهش نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت هر قطعه نیم سکه به دو میلیون و 230 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازارهای جهانی در حالی جمعه شب بسته شد که قیمت طلا تحت تاثیر بلاتکلیفی سیاسی در روابط تجاری آمریکا و چین بیش از 1.2 درصد افزایش یافت و به 1476 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش رویترز، طلا بهترین عملکرد هفتگی در نزدیک به سه ماه گذشته را ثبت کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفته است احتمالا چین 50 میلیارد دلار محصولات کشاورزی از آمریکا خریداری خواهد کرد. همچنین وی قبلا گفته بود که از اجرای تعرفه‌هایی که قرار بود بر واردات محصولات از چین اعمال شود، عقب کشیده است.

جفری سیکا، تحلیلگر بازار گفت: «هرچند به نظر می‌رسد پیشرفت‌هایی وجود داشته باشد، اما نبود جزئیات سبب بروز نگرانی‌های بسیاری شده است که شاید توافق تجاری مدنظر به دست نیامده باشد.»

درحالی‌که سرمایه‌گذاران در مورد نشانه‌های پیشرفت در توافق گیج هستند، ارزش بازارهای بورس در نوسان است.

سوکی گوپر، تحلیلگر بانک استاندارد چارترد گفت: «حقیقت این است که معامله طلا در نزدیکی 1475 دلار نشان می‌دهد هنوز تمایل خوبی برای معامله طلا در بازار وجود دارد… هرچند به علت فاز نخست توافق، شاهد مقداری تمایل برای ریسک در بازار هستیم اما بی‌ثباتی های دیگر از جمله چشم‌انداز سیاسی آمریکا سبب شده ایت که قیمت طلا پایین نیاید.»

ارزش دلار نیز در برابر سبدی از ارزها کاهش یافت و به افزایش قیمت طلا کمک کرد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ تا ساعت 18، 12,696 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 12600 تومان و 12700 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 14,094 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4670 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 13950 تومان و 14050 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 300 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 330 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به روز پنج‌شنبه کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 439 هزار و 769 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 300 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 400 هزار تومان و 900 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    انشاالله به یاری حق وتلاش اقای همتی دلار برگرده به کانال 8تا9بازار اروم بگیره

  • ناشناس

    دولت آخرین زورش زد تا از صعود قیمت دلار و سکه جلوگیری کنه ولی زیاد نتونست پایین بیاره والبته دو باره با صعودی بی سابقه بالا خواهد رفت

  • ناشناس

    بخاطر یلدا وعیدکریسمس ،طلا گرانترمیشود.چون بیشترین مصرف طلا راهندوستان و کشورهای،انگلیس ،چین،ایتالیا،دارندبدازجشن کریسمس قیمتها فروکش میکند ????

  • ناشناس

    معلوم نیست چی به چیه الکی استرس میدن