کد مطلب: ۵۱۴۴۲۴

قیمت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومانی بازگشت / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۱۱/۲۷

قیمت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومانی بازگشت / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۱۱/۲۷

قیمت طلا و سکه امروز، با پیروی از افت بهای طلای جهانی، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به یازده میلیون و ۷۶۲ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه، در حالی افت کرد که سود اوراق قرضه آمریکا به بالاترین سطح ۱۱ ماهه جهش کرد و باعث شد ارزش دلار تقویت شود.

به گزارش مهر، قیمت جهانی طلا در معاملات روز دوشنبه، به علت جهش سود اوراق قرضه آمریکا که رکورد ۱۱ ماهه زد، دوبار افت کرد.

افزایش سود اوراق قرضه آمریکا قیمت دلار را بالا برد که این باعث شد قیمت طلا برای دارندگان ارزهای غیر دلاری گران‌تر تمام شود.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، تا ساعت ۱۴:۱۶ به وقت تهران، ۰.۲۶ درصد افت کرد و به ۱,۸۱۸.۸۰ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۰.۲۳ درصد افت کرد و به ۱,۸۱۹ دلار رسید.

قیمت هر اونس پلاتین ۱.۱ درصد جهش کرد و به رکورد ۶ ساله ۱,۲۶۵.۸۹ دلار رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ساعت ۱۹، بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲۴،۹۷۷ تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۴ هزار و ۹۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۴ هزار و ۴۸۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ساعت ۱۹، با ۳۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۳۰،۳۰۱ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم یازده میلیون و ۱۳۰ تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید یازده میلیون و ۷۶۲ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز کاهش کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۱۳۴ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۴۷۰ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما سکه ۱۶ خریدیم