کد مطلب: ۵۴۲۸۶۷

جزئیات بازار طلا و سکه در آخرین روز هفته / قیمت دلار و یورو امروز ۱۴۰۰/۳/۶

جزئیات بازار طلا و سکه در آخرین روز هفته / قیمت دلار و یورو امروز ۱۴۰۰/۳/۶

قیمت طلا و سکه امروز، با پیروی از افت بهای طلای جهانی و بر خلاف رشد نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۳۱۷ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا در معاملات امروز بازارهای جهانی با ۳٫۶۱ درصد کاهش به ۱۸۹۱ دلار رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ‌پنج‌شنبه ۶ خرداد ساعت ۲۱، با ۱۳۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۲،۶۴۷ هزار تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۲ هزار و ۶۵۲ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۲۰۳ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه ۶ خرداد ساعت ۲۱، با ۱۷۹ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۷،۷۲۱ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۷ هزار و ۷۲۴ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۱۷۵ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۲۱، قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۰ میلیون و ۳۱۷ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت سکه امامی نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۴۶ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، پنج میلیون و ۸۸۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۸۵۹ هزار تومان و دو میلیون و ۲۹۸ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهرناز حبیبی

    بله این قیر قابل قبول

  • ناشناس

    با سلام خدمت مسولین به داد بازنشستگان تامین اجتماعی برسید با این حقوق کم بو سابقه ۳۵ سال با چهار میلیون میشه زندگی کرد با چهار فرزند بزرگ چقدر بی عدالتی والا طلا نمی‌خواهیم