کد مطلب: ۵۴۲۵۲۴

قیمت فروش مسکن در اهواز / برای خرید خانه در اهواز چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت فروش مسکن در اهواز / برای خرید خانه در اهواز چقدر باید هزینه کرد؟

بر اساس افزایش قیمت مسکن در کلانشهرها، برای خرید خانه در اهواز چقدر باید هزینه کرد؟ برخی از مناطق ارزان‌تر اهواز برای خانه‌دار شدن کجاست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار مسکن در چند سال گذشته در کلانشهر اهواز با افزایش قیمت همراه بود و با توجه به افزایش مهاجرت به کلانشهر اهواز، برای خرید خانه در شهر اهواز چقدر باید هزینه کرد؟

با توجه به آگهی‌های منتشر شده در سایت دیوار، لیستی از قیمت فروش مسکن در برخی از مناطق اهواز به دست آمده است.

برخی از ارزان‌ترین مناطق اهواز برای خرید خانه کدام مناطق هستند؟

بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، کوی مهدیس، کیانشهر و سپیدار در بین مناطق نام برده در جدول زیر از نرخ فروش آپارتمان ارزان‌تری برخوردار هستند.

متوسط قیمت خرید مسکن در مناطق کوی مهدیس ۶/۴ میلیون تومان، کیانشهر ۸/۲ میلیون تومان و در محله سپیدار ۹/۱ میلیون تومان است.

محلات کیان آباد با متوسط قیمت ۱۴/۲ میلیون، زیتون کارمندی ۱۵/۷ میلیون و کیانپارس ۲۰/۳ میلیون تومان برای خرید یک متر مربع آپارتمان از گران‌ترین مناطق اهواز برای خرید خانه هستند.

در جدول زیر متوسط قیمت فروش مسکن در برخی از محلات اهواز را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر اهواز و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

1 page 001 1 1 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام و خدا قوت ، منطقه پردیس اهواز یک منطقه جداگانه از تمامی مناطقی هست که قیمتهاشو رو اعلام کردن ، دلیل اینکه قیمت این منطقه در لیست شما نمیاد چیه ، پردیس یک منطقه مجرا و خیلی بزرگتر از مهدیس هست