کد مطلب: ۶۵۵۳۰۳

قیمت مرغ به زیر نرخ مصوب رسید

قیمت مرغ به زیر نرخ مصوب رسید

رییس اتحادیه مرغ و پروتئین بندرعباس گفت: اکنون قیمت مرغ در بندرعباس ۵۵ تا ۵۶ هزار تومان عرضه می‌شود که کمتر از نرخ مصوب است. طبق مشاهدات قیمت عرضه عمده مرغ در میدان بهمن تهران به ۳۷ تا ۴۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی رحیمی رییس اتحادیه مرغ و پروتئین بندرعباس اظهار کرد: بازار مرغ در بندرعباس روان گزارش شده و کمبودی در عرضه نداریم.

وی افزود: قیمت عرضه نیز ۵۵ تا ۵۶هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است که از نرخ مصوب تعیین شده پایین است و اگر عرضه بیشتری به بازار صورت گیرد، قطعا نرخ پایین‌تری نیز خواهد یافت.

به نقل از ایرنا ، به گفته رحیمی، قیمت مرغ به تدریج رو به کاهش است ولی چون بخشی از مرغ استان از خارج از استان تامین می‌شود لذا قیمت بالاتر است چون مریضی در مرغداری های بستک در چند هفته پیش بروز کرد و لذا تامین بخشی از مرغ از خارج از استان صورت می‌گیرد ولی با افزایش تولید مرغداری‌های بستک قطعا قیمت پایین‌تر نیز خواهد شد.

رییس اتحادیه مرغ و پروتین بندرعباس همچنین بیان کرد: اگر بر اساس برنامه ریزی مدون جوجه ریزی در واحدهای مرغداری انجام شود، قطعا قیمت ها رو به کاهش خواهد رفت.

وی علاوه بر این گفت: مرغ یخی برزیلی نیز با قیمت ۴۹ هزار تومان عرضه می‌شود.

طی امروز با فراوانی مرغ و کاهش تقاضا در برخی از شهرهای کشور، قیمت مرغ تا کمتر از ۴۵ هزار تومان نیز عرضه شده است که نشانه به تعادل رسیدن نرخ این محصول در بازار با توجه به اصلاح نرخ ارز ترجیحی است.

گفتنی است که بر اساس نرخ‌نامه جدید ستاد تنظیم بازار، نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ در عمده فروشی ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف‌کنندگان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

به نقل از صداوسیما ، قیمت عرضه عمده مرغ در میدان بهمن تهران به ۳۷ تا ۴۰ هزار تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینقدرنمیخریم که مجبوربشید ببرید مجلس به همان نماینده ها که قیمت تصویب کردن بدید

  • ناشناس

    هرچی سرمون میاد از بی عرضگیمونه مردم بی عرضه ای شدیم همین

  • ناشناس

    دیشب من تو بازار بندر عباس مرغ کیلوی 44بود شکر خدا کسی هم نمی خرید ساعت 10 شب یخچالاشون هم پر از مرغ تورا بخدا نخرید

  • ناشناس

    نخریم تا ارزون شه مرغها رو که نمیتونن تخم گذاریشو متوقف کنن نخرید تا پدرشون دراد کسی با نخوردن مرغ و تخم مرغ نمرده یه زمانی مردم نمیدونستن مرغ چیه مگه مردین

  • ناشناس

    به قیمت قبلی هم بکنید نمیخریم

  • مسعود

    من که مرغ گران نمیخرم توانایش هم دارم بخرم ولی نمیخرم هرکی گران بخره زرمار بخوره

  • ناشناس

    ما مردم 95درصدی توان خرید مرغ 30هزارتومنی رو در گذشته نداشتیم حالا که نرخ مصوب شده 55تومن چطوری بخریم؟ پس نمی خریم تا بگندد اکثرا شغل نداریم و بایارانه زندگی می کنیم یعنی فقط به فکر نان شب هستیم کسی به فکر این ملت نیست وقتی ثروتمندها برا فقرا تصمیم می گیرند آخر نامردی هست

  • ناشناس

    اگر قمیت مرغ بین 37و40تومن پس نخریم چون بیکار وخانواده دارهستم ندارم بزار گند بزنه حرام است تحریم مرغ نخرید ماملت فقیر وندار هستم

  • ناشناس

    پس حرام است نمیخریم بزارید گند بزنه تمام مرغ

  • دانیال

    میشه ارزون کنید ممنون میشم