کد مطلب: ۵۴۷۱۷۵

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت مسکن در اهواز

قیمت مسکن در اهواز / کیانپارس متری ۲۰ میلیون

قیمت مسکن در اهواز / کیانپارس متری ۲۰ میلیون

با توجه به نوسانات نرخ مسکن در کلانشهرها در چند وقت اخیر، متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از محلات اهواز چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار مسکن در کلانشهرها به دلیل پیشرفت شهرها و افزایش میزان مهاجرات به آنجا، با افزایش قیمت همراه بوده‌اند. بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق اهواز به دست آمده است.

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، منطقه کوی مهدیس با متوسط قیمت شش میلیون تومان و کیانشهر با متوسط قیمت هفت میلیون تومان از مناطق ارزان اهواز برای خرید خانه هستند.

متوسط خرید یک متر مربع آپارتمان در منطقه گلستان ۱۱٫۲ میلیون تومان، کوروش (کوی ملت) ۱۲ میلیون تومان و کیان آباد ۱۴ میلیون تومان ثبت شده است.

در بین مناطق موجود در جدول زیر، محله کیانپارس با متوسط قیمت ۲۰ میلیونتومان برای خرید یک متر خانه گران‌ترین نرخ فروش مسکن را دارد.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق اهواز را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر اهواز و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

2 page 001 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • اهواز

    شهری بدون امکانات گرمای شدید گردوخاک .زمستان سیل وتابستان گرمای شدید قطعی اب وبرق وقبضهای میلیونی برق واب .جوانها اکثرا بیکار .منم خودم خ وزستانیم عاشق اهواز هم هستم اما خداوکیلی اینقدر قیمت خونه ها بالا رفته که کسی دیگه حتی نمی تونه آرزوی خونه دار شدن هم بکنه خونه ویلایی 350 میلیونی 3سال پیش شده نزدیک 3میلیارد یعنی 9برابر