کد مطلب: ۳۹۳۳۳۷

رئیس اتحادیه املاک کرج در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت مسکن در کرج ارزان شد / ارزانی خانه ادامه دارد

قیمت مسکن در کرج ارزان شد / ارزانی خانه ادامه دارد

رئیس اتحادیه املاک کرج از کاهش قیمت خانه در کرج خبر داد و گفت: چنانچه ثبات و کاهش قیمت دلار ادامه‌دار باشد، قیمت مسکن نیز 20 درصد دیگر ارزان خواهد شد.

رئیس اتحادیه املاک کرج در پاسخ به این پرسش که آیا حباب قیمت مسکن در کرج ترکیده است یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: حباب قیمت مسکن به خانه‌های کرجی‌ها هم سرایت کرد. با کاهش قیمت دلار قیمت خانه در کرج نیز حدود 30 درصد ارزان شد. چنانچه ثبات و کاهش قیمت دلار ادامه‌دار باشد، قیمت مسکن نیز 20 درصد دیگر ارزان خواهد شد.

محمد قمی افزود: در حال حاضر خریداری برای خرید خانه‌های کرج وجود ندارد و بازار در رکود کامل به سر می‌برد. به دلیل بالا رفتن قیمت مسکن و رسیدن میزان افزایش آن به 105 درصدی مردم دیگر توان خرید خانه را ندارند. از این رو تعداد معاملات خرید خانه در کرج نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است.

او به متوسط قیمت خانه در کرج اشاره و اظهار کرد: متوسط قیمت مسکن در استان البرز از متری دو میلیون و 500 آغاز و تا هر متر 20 میلیون تومان می‌رسد. عظیمیه، چهارباندی، جهان شهر و محمد شهر از مناطقی هستند که قیمت خانه از متری پنج میلیون تومان تا متری 20 میلیون تومان ادامه دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    سلام جناب
    من ساکن کرجمبه من بگویید
    ملک متری ۲ میلیون در باغستان شده ۷ میلیون… ۱۰۵ درصد رشد داشته؟؟؟
    گلشهر کرج بالای ۴راه گلزار بوده متری ۲.۷۰۰ تا ۳…شده ۷.۵ تا ۸.۵…ایا ۱۰۵ درصده؟؟؟

  • ناشناس

    سلام،اززمانی که املاک بیشتر شده سایت بازار راه افتاده املاکی هر قیمتی که میخواد میگذاره،گناه مردم چیه که باید به پای دلال املاک بسوزن،اگراملاک جمع بشودوخوددولت در هر منطقه ای خودش دفتری برای فروش منصفانه مسکن بگذارد دیگر دلالی وجود نخواهد داشت قیمتها دولت تعیین میکند وبرای مردم بهتر میشود،مثل کارشناس خودرو خود دولت دخالت کندودست دلال راازاین کشور مهوکند ،به امیدهایی بهتر برای تمام مستاجران وخودم.

  • ناشناس

    کی گفته مسکن کاهش قیمت داشته..قیمتها همان قیمت قبلی هستش..خدا لعنت کنه هرچی دلال ویا هرکسی که باعث گرونی بیش ازحد میشه…آخه یکی نیست به این صاحب ملک ها بگه مگه خونه انم متری ۸ میلیون یابالاترمیشه…خریدن خونه واقعا یه آرزوشده…خونه های متری ۲۷۰۰ کردید متری ۸میلیون …حالا میگید ارزون شده؟؟؟؟!!

    • ناشناس

      دوست عزیز خونه توی ایران نه گرون میشه نه ارزون . این ارزش پول ماست که بالا پایین میشه. الان ارزش یک میلیارد برابر با ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون پارساله. بقیه کالاها هم از همین قانون تبعیت می کنه. بهتره کارشناسان صادق باشن و به جای اینکه بنویسن خونه گرون شد بنویسن پول بی ارزش شد

  • ناشناس

    فروشنده های واقعی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد قیمت را پایین آورده اند و با این حال کسی نمیخره یعنی رکود کامل پس نخرید تا قیمتها پایین تر بیاد گول دلالها را نخورید نه به خرید اتحاد داشته باشید نخرید

  • ناشناس

    خیلی از گرونی مسکن بنگاه دارهای عزیز میباشن . وسلام دنبال هیچکس نگردین.

  • ناشناس

    وقتی میگین مسکن ارزان شد دقیقا بگید کجا و چقدر ارزان شد؟
    به نظرتون کاهش ۱۰ درصدی قیمت مسکن در منطقه ای که حدودا ۵۰۰ درصد افزایش قیمت داشته چه تاثیری بر کل بازار مسکن کشور داره؟
    متاسفانه سیل افزایش قیمت مسکن به مناطق عادی و شهرهای کوچک کشیده شده است.

  • nita

    ممنون از سایت خوبتون باتشکر

  • صغری کمیجانی

    نظر بنده این است که انشا اله خانه ارران شون تا مستاجرهایی مثل بنده که مریضن با دو فرزند محصل از دست صاحبخانه ها راحت شون با نداشتن در امد برون چادر نشین شون. با تشکر از شما مسولان مسکن اجرکم عند اله.

  • ناشناس

    عملا و موقع خریدوفروش اینطودنیس

  • ناشناس

    وای به حال ملک تجاری اون میخواد چند برابر بشه