کد مطلب: ۶۶۴۰۵۲

قیمت موبایل ۱۸ خرداد ۱۴۰۱/ قابلیت جدید iOS ۱۶

قیمت موبایل ۱۸ خرداد ۱۴۰۱/ قابلیت جدید iOS 16

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل و شیائومی را در بازار امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل در بازار امروز ۱۸ خرداد (در مورد تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند)، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.قیمت‌ها از سایت زومیت هستند.

1 2 2 2

iOS 16 استفاده از فیس ID را در حالت افقی ممکن می‌کند

اپل می‌گوید کاربران آیفون پس از نصب iOS 16 می‌توانند از فیس ID در حالت افقی نیز استفاده کنند. البته تمام آیفون‌های تحت پشتیبانی iOS 16 به این امکان مجهز نخواهند شد.

اپل در کنفرانس WWDC 2022 که شب گذشته برگزار شد خبرهای هیجان‌انگیز فراوانی را اعلام کرد، از معرفی سیستم‌عامل iOS 16 و macOS Ventura گرفته تا رونمایی از مک بوک ایر ۲۰۲۲ با تراشه‌ی M2. اپل در کنفرانس مطبوعاتی خود به فیس ID اشاره‌ی خاصی نکرد،‌ اما ظاهراً سیستم‌عامل iOS 16 استفاده از فیس ID را در حالت افقی ممکن می‌کند. آیفون‌های اپل در حال حاضر نمی‌توانند در حالت افقی از فیس ID استفاده کنند.

ورج می‌نویسد اپل در صفحه‌ی مربوط به نسخه‌ی پیش‌نمایش iOS 16 اعلام کرده کاربران به‌زودی می‌توانند زمانی که گوشی‌شان در حالت افقی قرار دارد از فیس ID برای باز کردن قفل، پرداخت وجه، پر کردن خودکار فرم رمزعبور و کارهای مشابه استفاده کنند. اپل پیش‌تر حالت افقی فیس ID را در آیپد فعال کرده است.

اپل می‌گوید کارکرد افقی فیس ID تنها روی «مدل‌های پشتیبانی‌شده‌ی آیفون» ارائه می‌شود، اما به‌طور مشخص به مدل آیفون‌ها اشاره نکرده است. iOS 16 برای آیفون ۸ و مدل‌های جدیدتر منتشر می‌شود و احتمالاً دستگاه‌هایی مثل آیفون X و آیفون ۱۱ به قابلیت جدید فیس ID مجهز نخواهند شد.

اپل مدتی پیش استفاده از فیس ID با ماسک را ممکن کرد؛ اما صرفاً آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ به این قابلیت دسترسی دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.