کد مطلب: ۶۴۱۴۸۴

واحدهای ارزان تهران چند؟

واحدهای ارزان تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ارزان قیمت در مناطق مختلف تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تهران یک کلان‌شهر بزرگ است و طبیعتا برای خرید مسکن، انتخاب‌های گسترده‌ای در پیش روی دارید. اگر بودجه محدود دارید موارد زیر می‌توانند انتخاب های خوبی برای شما باشند.

برای خرید یک واحد ۴۰ متری در سلسبیل که ۲۲ ساله است و یک خواب دارد به ۹۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارید. یک آپارتمان ۴۲ متری در همین منطقه که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته است و دارای یک خواب نیز است ۹۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

سرمایه لازم برای خرید یک آپارتمان ۱۵ ساله در جیحون که متراژی معادل ۳۴ متر دارد، ۸۸۸ میلیون تومان است. این واحد یک خوابه است.

به نقل از اقتصادآنلاین ، واحدی ۴۸ متری در خانی آباد که ۱۰ ساله و یک خوابه است ۸۳۰ میلیون تومان ارزش دارد.

بودجه مورد نیاز برای خرید یک واحد مسکونی ۴۶ متری در شوش که ۱۱ سال دارد و تک خوابه است معادل ۷۰۰ میلیون تومان است.

در پیروزی نیز برای خرید واحد ۳۲ متری که ۷ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک خواب دارد ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه نیاز است. در همین منطقه یک واحد ۳۰ متری که ۱۶ سال از ساخت آن میگذرد و یک خواب دارد نیز ۶۹۵ میلیون تومان ارزش دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.