کد مطلب: ۵۸۹۲۳۸

متوسط قیمت اجاره آپارتمان در شیراز / اجاره‌نشینی در شیراز چقدر هزینه دارد؟

متوسط قیمت اجاره آپارتمان در شیراز / اجاره‌نشینی در شیراز چقدر هزینه دارد؟

با توجه به قیمت آپارتمان در شیراز فهرستی از متوسط اجاره ماهانه آپارتمان ۸۰ متری در برخی از مناطق و محلات شیراز به دست آمده است. کدام مناطق نرخ اجاره بالاتری دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر داده‌های دریافت شده از نیازمندی‌های دیوار در ۱۰ روز گذشته متوسط اجاره ماهانه آپارتمان ۸۰ متری در شهر جدید صدرا در حوالی شهر شیراز حدود ۳ میلیون تومان ثبت شده است. در کنار شهر صدرا، محلات فرهنگ شهر با متوسط اجاره ۴ میلیون تومان و زرهی با متوسط اجاره ماهانه ۴.۲ میلیون تومان از محلات ارزان شیراز برای اجاره‌نشینی هستند.

متوسط اجاره آپارتمان ۲ تا ۵ سال ساخت در محله‌های تاچارا و فرهنگیان ۴.۹ میلیون تومان ثبت شده است. قصرالدشت و شهرک سراج تنها محلاتی هستند که با متوسط اجاره در کانال ۵ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در ۱۰ روز گذشته سایت دیوار متوسط اجاره محله شهرک امام رضا و معالی آباد ۶ میلیون تومان، شهرک گلستان ۶.۱ میلیون تومان و محله ریشمک و قدوسی غربی با متوسط اجاره ماهانه ۶.۵ میلیون تومان اعلام شده‌اند.

با توجه به داده‌های دریافتی از نیارمندی‌های مسکن دیوار در بین محلات جدول زیر در شهر شیراز محلات درکی با متوسط اجاره ماهانه ۶.۸ میلیون تومان و میانرود ۷ میلیون تومان از محلات گران قیمت شیراز برای اجاره‌نشینی هستند.

میانگین اجاره آپارتمان ۸۰ متری ۲ تا ۵ سال در شهر شیراز بر اساس آگهی‌های ۱۰ روز گذشته ۵.۵ میلیون تومان است که با میانگین اجاره شهر مشهد حدود ۲ میلیون تومان فاصله دارد و میانگین نرخ اجاره آپارتمان بالاتری دارد.

دقت داشته باشید قیمت‌ها بر اساس آگهی‌های ثبت شده در ۱۰ روز گذشته سایت دیوار است. (ممکن است محلاتی با قیمت‌های بالاتر و یا پایین‌تری وجود داشته باشد که از آن محلات تعداد آگهی‌های قابل توجهی در دیوار ثبت نشده است.)

در جدول زیر متوسط اجاره ماهانه در برخی از محلات شیراز را مشاهده می‌کنید.

2 page 0001 2 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فکر کنم آپارتمان شیراز رهن کرده

  • ناشناس

    والا ما یه اپارتمان پنجاه متری با حیاط پشتی حدود سی متری دادیم صد رهن کامل در اخر بلوار صلح مجتمع فرهنگیان
    البته همین مدل خونه رو حدودا صدو هقگفتادم دادن
    بقولی بستگی به انصاف صاحبخونه هم داره

  • ناشناس

    این امار و از کجا اوردید
    یعنی میانرود از فرهنگشهر.قدوسی غربی. معالی اباد گرونتره ????

  • ناشناس

    گلسرخ چقدر است رهن و اجاره

  • عليرضا رهبر

    یا خدا من یه پسر دانشجو دارم چقدر باید هزینه کنم

  • ناشناس

    همه قیمت‌ها اشتباه است من خودم ساکن شیراز هستم

  • ناشناس

    کسی که این گزارش رو تهیه کرده هیچ شناختی از شیراز نداره و فقط از اطلاعات نرم‌افزار دیوار اونم بصورت ناقص و اشتباه گزارش گیری کرده. از توی تهران و اتکا کردن به گزارش گیری ناقص یک نرم‌افزار، یک تحقیق اشتباه رو رقم می زنه. دوست گرامی یه تحقیق جزیی می کردی یا حداقل به میزان مبلغ رهن این آگاهی ها هم یک نگاه می کردی که فاجعه ببار نیاری .

  • ناشناس

    با این صحبتها می‌خوان مسکن رو گرون کنن و از عمد دارن مناطق پایین میانرود رو افزایش قیمت میدن که بالا شهر قیمتاش بیشتر بشه… یه حس رقابت ناسالم ایجاد می‌کنن

  • ناشناس

    کلیه آمار ها اشتباه هست متاسفانه و قیمت ها جور دیگه هست

  • ناشناس

    مثل اینکه نویسنده این گزارش اصلا” اطلاعی از محله های شیراز نداره و هر چی دلش خواسته نوشته و نیتش معلوم نیست! شاید می خواد آب و گل آلود تر کنه ؟!!!!