کد مطلب: ۳۶۴۳۷۲

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت پیاز مجدد گران شد

قیمت پیاز مجدد گران شد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از افرایش دوباره قیمت پیاز خبر داد و گفت: پس از ممنوعیت صادرات، قیمت پیاز مجدد گران و به مرز 9 هزار تومان نزدیک شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس نرخ نامه میدان مرکزی میوه و تره بار تهران دیروز هر کیلو پیاز به قیمت شش تا هفت هزار تومان فروخته شده و این درحالی است که امروز دوباره قیمت‌ها در سطح میادین افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت پیاز مجدد گران شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: طی دو روز گذشته قیمت پیاز به طور مقطعی کاهش یافت و به قیمت هر کیلو حدود شش تا هفت هزار تومان رسید؛ این درحالی است که امروز براساس گزارش‌های شفاهی به دست آمده قیمت این محصول بین 9 تا 10 هزار تومان فروخته شده است.

اسدالله کارگر افزود: براساس نرخ‌نامه قیمت پیاز دیروز در میدان مرکزی تره‌بار هر کیلو بین شش تا هفت هزار تومان فروخته شده است. متاسفانه این بار علت افزایش قیمت پیاز از سوی عمده فروشان مشخص نیست و گرانی مجدد این محصول نیز برای ما جای ابهام دارد.

او در پاسخ به این پرسش که واحدهای صنفی تا چه میزان حق دارند قیمت پیاز را بالاتر از میدان مرکزی تره‌بار بفروشند؟ اظهار کرد: واحدهای خرده فروشی در سطح شهر می‌توانند محصولات را تا سقف 35 درصد افزایش دهند اما واحدهای صنفی بین 15 تا 20 درصد قیمت‌ها را نسبت به میدان مرکزی افزایش می‌دهند و محصول نام برده را به قیمت 11 هزار تومان به فروش می‌رسانند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    آقا و خانم محترم سایت گردان
    میخواستم ببینم ،چه حکمتی داره که تاریخ خبر رو بالا یا زیر (شروع یا پایان خبر ) درج نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ها ها ها ها ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      تاریخ خبر سمت راست در حاشیه پیج درج شده

  • ناشناس

    بابا شب عیده فکری به حال مردم کنید اخه پیاز کیلویی ۱۰ تومن سزاواره

  • میلاد طالب

    اقا این پیاز رو از ما‌تو جنوب کرمان میخرن کیلوی ۱۰۰۰تومن تا ۱۵۰۰تومن اینجا کشاورزا بدبخت شدن

  • ناشناس

    کشاورزان بدبخت شدن با این قیمت پیازچرابایداز کشاورزان پیازکیلیویی هزارتومان بخرن آخه این انصافه ،