کد مطلب: ۵۶۷۵۰۱

جدیدترین قیمت کنسول‌های بازی / افزایش نسبی قیمت کنسول‌ها

جدیدترین قیمت کنسول‌های بازی / افزایش نسبی قیمت کنسول‌ها

قیمت انواع کنسول‌های خانگی بازی بر اساس داده‌های موجود در بازار خرید و فروش این محصولات نسبت به هفته گذشته افزایش نامحسوسی را تجربه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نوسان قیمت دلار و تنش‌های سیاسی در بستر عرصه ارتباطات خارجی ایران با کشورهای دیگر همواره بازار محصولات تکنولوژی در ایران را تحت تأثیر قرار داده و این آشفتگی‌ها باعث تغییر قیمت تمام محصولات که شامل قیمت کنسول هم می‌شود.

این مساله در بازار کنسول‌های بازی‌های ویدئویی و لوازم جانبی آن‌ها نیز دیده و قیمت کنسول‌های بازی و لوازم جانبی با تغییرات زیادی همراه می‌شود.

در حقیقت کوچک‌ترین نوسان در روند ارزش‌گذاری نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد، نوسان زیادی را بازار محصولات تکنولوژی و کنسول‌های خانگی ایجاد می‌کند و برهمین اساس قیمت انواع کنسول‌های خانگی بازی بر اساس داده‌های فروش در این بازار قیمت کنسول‌ها در چند روز گذشته با کمی افزایش همراه بوده است.

نسخه اصلاح شده پلی استیشن ۵ دیجیتال احتمالا سبک تر خواهد بود

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه اصلاح شده کنسول پلی استیشن ۵ دیجیتال احتمالا ۳۰۰ گرم سبک تر از نسخه کنونی خواهد بود.

طبق اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای مدل جدید کنسول PS5 دیجیتال با کد CFI-1100B، احتمالا این کنسول از مدل کنونی پلی استیشن ۵ دیجیتال با کد CFI-1000B، سیصد گرم سبک‌تر خواهد بود. به نظر ‌می‌رسد پیچ پایه این کنسول جدید نیز نسبت به مدل قبلی بهبود یافته و قابل کنترل‌تر است.

شاید در جریان باشید که این پیچ در مدل کنونی این دستگاه کمی برای کاربران مشکل ساز شده است. بنابراین سونی این مشکل را رفع نموده.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، مشخص نیست که نسخه اصلاح شده PlayStation 5 Digital Edition تغییر اساسی دیگری نیز داشته است یا خیر. زیرا این تفاوت‌های کوچکی که از آنها نام برده شد، در ظاهر قابل تشخیص نیستند.

اما با توجه به کاهش وزنی که مدل جدید این کنسول داشته است، مطمئنا تغییراتی فراتر از تعویض پیچ پایه داشته که در آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

45 page 001 1 4

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.