کد مطلب: ۴۹۳۸۳۳

قیمت مرغ امروز سوم آذر ماه

قیمت مرغ امروز سوم آذر ماه

در حالی که قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، به قیمت مرغ در بازار به یکباره 10 هزار تومان اضافه شده‌است. هر کیلوگرم مرغ امروز 36 هزار تومان و ران مرغ 35 هزار تومان به طور متوسط به فروش می‌رسد، هرچند هستند فروشگاه‌هایی که حتی قیمت خود را بالاتر یا پایین‌تر به فروش می‌رسانند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهایی که بازار به حال خود رها شده است و دولت و کارگروه تنظیم بازار خود به گرانی قیمت‌ها دامن می‌زنند و به راحتی با افزایش قیمت‌ها موافقت می کنند، بازار مرغ دچار اتفاقات کم نظیری شده است، به طوری که در کمتر از یک هفته شما بخوانید چند روز، به قیمت مرغ در بازار به یکباره 10 هزار تومان اضافه شده است.

30 مهر ماه سال جاری بود که ستاد تنظیم بازار به دلیل کمبود نهاده‌ها در بازار و متناسب آن افزایش قیمت نهاده در بازار با افزایش چشمگیر قیمت مرغ موافقت کرد و به یکباره قیمت مصوب این محصول از 14400 تومان به 20400 تومان افزایش یافت.

بعد از گذشت مدت کوتاهی از تصویب این قیمت نه تنها قیمت مصوب رعایت نشد، بلکه هر کیلوگرم مرغ در محدود 25 تا 27 هزار تومان به فروش می‌رسید که در چند روز اخیر دوباره قیمت مرغ افزایش عجیب و غریبی یافت و به یکباره از محدوده 26 تا 27 هزار تومان به 36 هزار تومان افزایش یافته است.

بر اساس گزارش میدانی، هر کیلوگرم مرغ امروز 36 هزار تومان و ران مرغ 35 هزار تومان به طور متوسط به فروش می‌رسد، هرچند هستند فروشگاه‌هایی که حتی قیمت خود را بالاتر یا پایین‌تر به فروش می‌رسانند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • همه کس

    چی مملکت هست آخه خداوکیلی،کجای دنیا قیمتا اینجوریه؟؟درآمد ینجوریه؟؟

  • ناشناس

    واقعا متاسفم برای دولتی ک من شهروند از عید تا الان هنوز ی مرغ نخریدم خداشاهده

    • ناشناس

      تو فروردین که ده هزارتومن بود کیلویی.

    • ناشناس

      وقتی بیکار باشی بیمارم داشته باشی هزارتومنم بشه فرقی برات نداره

  • ناشناس

    شاید باورتون نشه ما هیچی نداریم بابام مریض مادرم مریض داداشم بخاطر کرونا بیکار شد منم همین طور…نون خالی با رب گرجه میخورم یا کلا خودمو میزنم ب سیری…

  • مهرداد

    دولتی که اسم و رسم مردم سپر بلاهای خود ساخته شعار دروغینی بیش نیست که فقط با الفاظ جان و شیره مردم را می کشانند. قیمت مرغ ،لاستیک ،ماشین, مصالح ساختمان، و … بیکباره آتش …وای بداد مردم برسید که این مردم زبان شکایت نمی توانند داشته باشند

  • ناشناس

    دوگروه‌یکی‌کری‌الکی‌میخونه‌که‌کجا‌نابود‌میکنیم‌گروه‌دوم‌
    هم‌حرف‌مفت‌میزنند‌پشت‌پرده‌هم‌باهم‌دلار‌پارو‌میکنند

  • ناشناس

    این که فقط یک قلم از اقلام گرون شده است. همه اجناس گرون شده

  • ناشناس

    حاضر قسم بخورم من از عید اصلا مرغ نخریدم. خدا به داد ما برسه.

  • ناشناس

    سلام خدمت مردم عزیز متاسفانه مسولین و نهادهای مربوطه هیچ واکنشی نه تنهابه افزایش قیمت مرغ،بلکه به سایر کالا های اساسی مردم مثل حبوبات ،برنج ،روغن ،گوشت حیوانی و۰۰۰۰؛نشان نداده و نمیدهند اصلا براش مهم نیست که تو بازار چه خبر ،مردم اگه برن تو صف مرغ وایستن کرونا نمی‌گیرن دیگه،بازارهای میوه و تره بارقلقله است صف مرغ

  • ناشناس

    اون موقع که مثل کارخونه تولید مرغ ، مردم عزیز داشتن آدم تولید میکردن باید فکر حالا هم میبودن …

  • ناشناس

    واااااای تروقران تروجون بچه هاتون کاری بکنید