کد مطلب: ۵۷۹۴۴۵

قیمت گوشی موبایل در بازار ۲۱ شهریور ۱۴۰۰/ افزایش آگهی‌های فروش شیائومی

قیمت گوشی موبایل در بازار ۲۱ شهریور ۱۴۰۰/ افزایش آگهی‌های فروش شیائومی

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. با توجه به اخبار منتشر شده برای بلاک شدن گوشی‌های شیائومی تعداد آگهی‌های فروش شیلئومی در سایت دیوار افزایش پیدا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

آگهی‌های فروش شیائومی افزایش پیدا کرد؟

با توجه به آگهی‌های ثبت شده در دو روز گذشته در سایت دیوار، تعداد آگهی‌های فروش گوشی‌های شیائومی افزایش پیدا کرده است. نکته قابل توجه آن است که آگهی‌های زیادی به صورت قیمت توافقی ثبت شده‌اند که می‌تواند ناشی از اخبار مسدود شدن گوشی‌های شیائومی در ایران باشد.

از طرفی تعداد محدودی از آگهی‌ها با قیمت‌های پایین‌تری از قیمت معمول برای فروش ثبت شده است که احتمال دارد این دسته از آگهی‌ها هم در راستای حواشی گوشی‌های شیائومی شکل گرفته باشد.

55 7

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

11 page 0001 2

قیمت گوشی‌های شرکت هواوی

12 page 0001 2

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

13 page 0001 2

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

14 page 0001 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شیائومی هم نابود خواهد شد

    • ناشناس

      باسلام دوست عزیز، امیر هستم از مراغه، طبق اعلامی شرکت سیامی آخرین اخبار قفل کردن گوشیها از بابت کنترل فروش یک سری گوشیهای قاچاق در بازار کوبا بوده و این مشکل مختص آن کشور بوده و بزودی آن نیز بر طرف خواهد شد و نگران نباشید گوشی شیامی هیچ وقت راضی نمیشه که بارش در دنیا خراب بشه…تازه داره جا نیفته…نگران نباش ممنون.

  • ناشناس

    چرا دولت یا شرکتهایی که گوشی را گارانتی میکنن الان جوابگو نیستن.پس هدف از گارانتی کالا چیه…؟

  • ناشناس

    دلم