خبر فوری:

کد مطلب: ۷۵۱۰۶۶

قیمت خودرو FMC T۵ امروز ۲۸ دی ۱۴۰۱

قیمت خودرو FMC T5 امروز 28 دی 1401

خودرو FMC T5 یکی از محصولات جدیدی است که توسط شرکت خودروسازی فردا موتور به بازار عرضه شده است. اما این خودرو در بازار آزاد و کارخانه با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، خودرو فردا T5 یا همان FMC T5 یکی از جدیدترین محصولات فرداموتور است که اوایل سال جاری برای نخستین بار به بازار کشور عرضه شد.

FMC T5 هم‌اکنون در بازار آزاد کشور به یک میلیون و 330 میلیون تومان می‌رسد. این درحالی است که این خودرو در درب کارخانه با قیمت یک میلیارد و 249 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

بررسی مشخصات فنی FMC T5

خودرو جدید فردا T5 در بخش ایمنی فعال مجهز به شش ایربگ (جلو، جانبی جلو و پرده‌ای)، کنترل پایداری الکترونیک، سیستم کمک حرکتی در سربالایی و سرازیری، اتوهُلد، کنترل سرعت در شیب، کنترل هرزگردی، هشدار انحراف از مسیر، توزیع الکترونیک نیروی ترمز، کنترل فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی و هشدار فاصله ایمن از خودرو مقابل است.

آن‌گونه که فارسی‌کار نوشت، محصول جدید خودروسازی فردا از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می‌برد که ساخت میتسوبیشی است. این پیشرانه ۱۵۶ اسب‌بخاری، توان تولید ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد که با توجه به وزن ۱.۵۷۵ کیلوگرمی، می‌تواند چالاکی و توان مانور خوبی به این کراس‌اوور کامپکت بدهد.

این پیشرانه، دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده، به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل است. میزان مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی نیز با توجه به اطلاعات انتشار یافته از سوی خودروسازی فردا، ۷.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

برای مطالعه بیشتر، خبر خودروهای وارداتی چه زمانی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد؟ را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.