کد مطلب: ۶۵۷۳۱

لزوم توجه رئیس جدید بورس به اصلاح قوانین و مقررات

لزوم توجه رئیس جدید بورس به اصلاح قوانین و مقررات

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از مواردی که باید مورد توجه رئیس جدید قرار گیرد اصلاح قوانین و مقررات است.رضا امیدوار کارشناس بازار سرمایه در خصوص اولویت های رئیس جدید سازمان بورس برای بازار سرمایه گفت: یکی از مواردی که باید مورد توجه رئیس جدید قرار گیرد اصلاح قوانین و مقررات است.این کارشناس بازار

38d7897abbd4af1ab3138120b25d02ae_XL.jpg یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از مواردی که باید مورد توجه رئیس جدید قرار گیرد اصلاح قوانین و مقررات است.رضا امیدوار کارشناس بازار سرمایه در خصوص اولویت های رئیس جدید سازمان بورس برای بازار سرمایه گفت: یکی از مواردی که باید مورد توجه رئیس جدید قرار گیرد اصلاح قوانین و مقررات است.
این کارشناس بازار سرمایه افزود: مواردی مانند حجم مبنا و افزایش سهام شناور شرکتها و نیز نقدشوندگی از جمله مواردی است که باید مورد توجه و بازبینی در این دوره قرار گیرد.
وی اضافه کرد: شفافیت اطلاعات و دسترسی همه معامله گران به اطلاعات نیز از جمله موارد چالش برانگیز بورس طی سالهای گذشته بوده است که باید برای آنها هم فکری شود.
این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: البته بازگشت رونق پایدار به بازار تنها با اصلاح قوانین و مقررات اتفاق نمی افتد و باید در سطح کلان نیز تحولی در اقتصاد کشور رخ دهد؛ چرا که بورس آئینه تمام نمای اقتصاد است.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیماضافه کرد: مواردی همچون بازگشایی سریع نمادهای معاملاتی و کوتاه‌کردن زمان توقف نمادها از جمله نکات مثبت عملکرد رئیس پیشین سازمان بورس است که این گونه موارد باید در این دوره نیز ادامه داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.