کد مطلب: ۵۶۱۴۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اطلاعات تکمیلی از استخدام در آموزش‌وپرورش + لینک و شرایط ثبت‌نام

اطلاعات تکمیلی از استخدام در آموزش‌وپرورش + لینک و شرایط ثبت‌نام

مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید شده و متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز ۱۹ تیرماه در دوره‌های مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کنند. اما جزئیات ثبت‌نام در این آزمون چیست افراد باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، این تمدید زمان آزمون استخدامی مربوط به آن دسته از افرادی است که از ثبت نام سری اول، دوم و سوم دوره‌های مهارت‌آموزی معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی و پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹ جا مانده‌اند.

اگرچه قرار بود زمان شرکت در این آزمون تا پنجم تیرماه باشد اما حالا زمان ثبت‌نام تا پایان روز ۱۹ تیرماه تمدید شده است.

اما افراد برای کسب اطلاعات باید چه کنند؟

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش افراد می‌نوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مسایل مرتبط با دوره مهارت‌آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی

cfu.ac.ir و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی cfu.ac.ir/moavenateamoozesh است. به عبارتی این دو سایت تنها مرجع رسمی اعلام اطلاعات است.

سه مرحله ثبت‌نام افراد

برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش دارای سه مرحله اصلی است:

پذیرفته‌شدگان باید برای اطلاع از محل آموزش دوره مهارت‌آموزی خود و ثبت‌نام غیرحضوری به نشانی hr.cfu.ac.ir مراجعه کنند. افراد تا روز ۱۹ تیر ساعت ۲۴ فرصت مراجعه به این سایت و ثبت‌نام را دارند.

در مرحله بعد، پذیرفته شدگان باید در قسمت «پذیرش مهارت آموزان»، «کد داوطلبی» و «کد ملی» را وارد کنند و با ورود به سامانه، در این صفحه علاوه بر مشاهده مشخصات و رشته، استان و پردیس یا مرکز، محل آموزش خود را که یکی از پردیس‌ها یا مراکز دانشگاه فرهنگیان در کل کشور است، مشاهده کنند و فرایند بارگذاری مدارک و ثبت نام غیرحضوری خود را تا انتها ادامه دهند.

پذیرفته شدگان پس از مشخص شدن استان و پردیس محل آموزش و ثبت‌نام غیرحضوری، باید به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود مراجعه کنند. (به عنوان مثال مهارت‌آموزان استان آذربایجان شرقی باید در یکی از موتورهای جستجو، سایت «مدیریت امور پردیس های استان آذربایجان شرقی- دانشگاه فرهنگیان» را جستجو و به این سایت مراجعه کنند.)

اطلاعیه‌ها و برنامه‌های مربوط به دوره مهارت‌آموزی در هر استان روی سایت دانشگاه فرهنگیان همان استان موجود است. شماره تلفن و آدرس محل آموزش مهارت‌آموزان در این سایت برای پاسخگویی حضوری و یا تلفنی مشخص شده است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام غیرحضوری

اسکن کلیه صفحات شناسنامه.

اسکن پشت و روی کارت ملی.

اسکن عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی.

اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای برادران).

اسکن آخرین مدرک تحصیلی.

اسکن گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).

نکته مهم ایت است که اگر افرادی با استفاده از مراحل فوق نتوانند وارد سامانه ثبت‌نام شوند، احتمالا از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان پذیرفته شده نهایی، به دانشگاه فرهنگیان معرفی نشده اند.

مرحله دوم : ثبت نام حضوری

ثبت نام حضوری بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور پردیس های استانِ محل آموزشِ مهارت آموز انجام خواهد شد و تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

ارائه کپی برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (مجوزهای شماره ۹۳۱۶۷ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ و شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ وشماره ۱۶۰۴۹۱ مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور) به محل آموزش دوره مهارت آموزی جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی می باشد.

پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.

اصل و کپی مدرک تحصیلی.

اصل و کپی شناسنامه.

اصل و کپی کارت ملی.

اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).

اصل و کپی گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).

نکته مهم این است که عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی مدیریت امور پردیس‌های استان مربوطه به معنی انصراف از دوره تلقی می‌شود.

مرحله سوم: شروع و نحوه برگزاری دوره مهارت آموزی

دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان است. مهارت آموزان باید پس از ثبت نام غیرحضوری، تمامی اطلاعیه‌های سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود را پیگیری و براساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام کنند.

در صورتی که مهارت آموزان طبق مراحل مشخص شده اقدام نکنند امکان شرکت در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً دریافت حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش را نخواهد داشت.

تذکر۷: پودمان اول این دوره مهارت آموزی، به دلیل شرایط حال حاضر کشور و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت الکترونیکی (آنلاین و آفلاین) برگزار می شود.

آموزش و پرورش از متقاضیان شرکت در این آزمون استخدامی خواسته فایل اطلاعیه شماره ۲ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی را با دقت مطالعه کنند اما به تاریخ‌هایی که در این طلاعیه أمده توجه نکنند. چون تاریخ‌ها تمدید شده است. فایل اطلاعیه شماره رو را در لینک زیر بخوانید:

اطلاعیه شماره ۲

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ترو خدا کم بچه هارو برا استخدام اذیت کنید
    من سال 68در آزمون استخدامی شرکت کردم قبول که شدیم دوره ای سه ماهه گذاشتن و بعدی رفتیم کلاس برای آموزش ، باور کنید در کلاس بچه ها ضمن آموزش دادن بسیار تجربه کسب کردیم همزمان آدامه تحصیل هم دادیم 30سال هم آموزش دادم هم با بچه ها تجربه خوبی کسب کردم
    شما هم این بچه های تحصیل کرده ای که 6یا 7وحتس بیشتر هم در نهضت کار کردند و با مدارس همکاری داشته اند ترو خدا اذیتشون نکنید استخدامشون کنید ما که باز نشست شدیم در این دو سه سال خیلی از نیرو ها باز نشست شدند به جای خرج تراشی وهزینه دادن های اضافی این بچه ها را استخدام کنید که هم جبران کمبود نیرو بشود وهم این افراد کم چشم به دهن مسئولین داشته باشند تا استخدام بشوند کار رو سخت نکنید این جوانها نیرو های خوب وبا تجربه ای هستند

    • ناشناس

      تو دیوانه ای

    • ناشناس

      تو با هوشی

  • ناشناس

    کم شرطو شروط بزارید مسئولین محترم ایاجوانی خودتون هم استخدام شدید این همه اذیت شدید ترو خدا بزارید تا جایی که نیرو‌نیاز هست این جوانها بیان سر کار مطمئن باشید که حتی اگر تجربه کاری هم نداشته باشند بهتر از یک فرد با سابقه کار می کنند کم اذیتشون کنید بزارید استخدامشون با خاطره خوب آغاز بشه

  • ناشناس

    ماکه لیسانس گرفتیم بیکاریم یکی بفکرماباشه سنمون بالارفته نه کارمیدن نه استخدام میشیم

  • ناشناس

    ما که از سن استخدامی مون گذشته لیسانس گرفتیم با بالاترین معدل همه ی اونایی که درس شون از ما بدتر بود همه با پارتی اون زمان استخدام شدن آزمون ادواری گذاشتن شرکت کردیم قبول شدیم بعدش هیچ به هیچ حالا هم که نه حوصله داریم نه شرایط سنی

  • علی

    ماکه سال ۸۹توازمون استخدامی قبول شدیم مصاحبه هم رفتیم .گفتن شما تولیست ذخیرها هستین منتظر باشین تابهتون زنگ بزنیم.ازاون زمان تا حالا ما منتظریم.به این میگن امید داشتن به زندگی.بازهم همچنان منتظریم.خدارو چه دیدی شاید پنجاه سال دیگه زنگ زدن.

  • بند خدا

    سلام اینا کی حرف راست گفتن که اینبار بگن همش دروغ..دروغ.دروغ.

  • ناشناس

    چرا شرایط سنی نداره

  • ناشناس

    امروز 26 تیرماه خبر مال 18 تیرماه و تا 19 تیرماه مهلت ثبت نام بود چرا حالا اطلاع رسانی می کنید خروس بی محل

  • ناشناس

    سلام
    خواهشا خواهشا خواهشا نیروهای بعد ۹۲ را تبدیل وضعیت کنید نزدیک ۸ساله راه دور روستا و شرایط رفت و امد کمبود امکانات اموزشی ،کرونا هم اضافه شد ،بیمه و حقوق ناقص و …..را با جان و دل تحمل کردیم شایسته نیست ما عمر و جوانیمان را با عشق و علاقه به بچه ها و تدریس صرف کردیم هنوز هم منتظریم .ما بچه های خودتان ،لطفا رسیدگی کنید ما را تبدیل وضعیت کنید ما کلاسداری وضمن خدمت و کلاس کارگاه وگزینش و سابقه تدریس و …..داریم چرا هنوز باید منتظر باشیم مگر کمبود نیرو نداریم ؟کسانی جز ما در اولویت هستند ؟ما احتیاج به انگیزه بیشتر داریم رسیدگی بفرمایید ممنون

  • ناشناس

    سلام چرا مردم و گذاشتن سرکار کی قراره ازمون استخدامی برا بقیه مردم برگزارشه داعما امروز فردا میکنن اگه قرار نیست برگزار شه اطلاع رسانی کنید تا اینقدر به مردم استرس وارد نشه