کد مطلب: ۶۴۵۰۶۹

حقوق بازنشستگان کشوری چندبرابر می‌شود

حقوق بازنشستگان کشوری چندبرابر می‌شود

حسین سوری (فعال صنفی بازنشستگان کشوری) از دو فقره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با افزایش حقوق بازنشستگان مبلغ دقیق حقوق چقدر می‌شود؟

به نقل از ایلنا ، حسین سوری گفت: یک افزایش ۱۰ درصدی است که پس از ابلاغ قانون از سوی رئیس جمهور به کلیه دستگاه‌ها، به سهولت قایل پرداخت است.

او ادامه داد: این افزایش رقمش برای تمامی گروه‌های حقوق بگیر ۱۰ درصد است که در همین ماه جاری پرداخت می‌شود و دلیلی ندارد آن را به تعویق بیندازند.

سوری گفت: اما فقره دوم افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، ناشی از اختصاص ۹ هزار میلیارد تومان جهت متناسب‌سازی است. توزیع این ۹ هزار میلیارد تومان، اهمیت دارد و امیدواریم عادلانه توزیع شود.

وی افزود: در هر حال، توزیع این ۹ هزار میلیارد تومان به شیوه‌نامه یا آیین‌نامه‌ای نیاز دارد. اگر ناگزیر شدند شیوه‌نامه‌ای به کار ببرند، بایستی روشی اعمال نمایند که هم بازنشستگان لشکری که ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار دارند، ولی تعدادشان کمتر است و هم بازنشستگان کشوری که تعدادشان زیاد است، راضی باشند و عادلانه بهره‌مند شوند.

حدس این است که آن ۱۰ درصد در همین فروردین ماه، با حقوق این ماه پرداخت می‌شود اما فقره دوم احتمالا به ماه دیگر کشیده شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا خفه تون کنه با این تورم افسارگسیخته بازنشتگان کشوری چطوری زندگی کنن خسته شدیم حقوق کفاف فقط یک هفته میده درمان و دارو به حدی گرون هست که بعصی وقتها 60درصد حقوق برا درمان لعنت بهتون

  • ناشناس

    جرا اینقدر افزایش حقوق کشوری ها رو بزرک می کنید نصف حقوق شرکت نفتی ها نیس البته کاری به اون قشر زحمتکش پالایشکاه ها ندارم که حقشونه ولی بقیشون مفتخورن

  • ناشناس

    تورم ۴۰۰ درصد
    افزایش حقوق بازن نشتگان ۱۰ درصد
    واقعا چه عدالتی؟
    اینه دولت مرحومان
    نه محرومان

  • ناشناس

    واقعا انصاف نیست ۱۰ درصد آخه بابا من یک زن سرپرست خانوار آبرومندم، به دهم برج نیرسیده حقوق بازنشستگیم تموم میشه. برم گدایی هر کالایی الا حداقل ۱۰ برابر قیمت قبلش شده و هروز هم گرون میشه ولی به حقوق من بدبخن ی بار اونم ۱۰ درصد.

  • ناشناس

    سلام ودرود برپیش کسوتان کم توقع ..
    سالها برای کشوربا تمام توان در کرمانشاه تلاش شبانه روزی کردم که حاصلش بعد از سی سال خدمت صادقانه درسال نودبا پست مدیریت و با ۳۰ میلیون پاداش که در چند مرحله دو سال بعد بدستم رسید به افتخار بازنشستگی نایل شدم اکنون بعد از گذشت ۱۰ سال باوجود اینکه از مشمولیات بازنشستکی کشوری جمعا ماهانه ۱۱ درصد ۹درصدبازنشستگی +۱درصد درمانی +۱درصد مقرریهای ماه اول که جمعا از حقوق کارکنان تامین اجتماعی ۴درصد بیشتر پرداخت کردم اکنون با ان همه مسولیت وتلاش به اندازه پایین ترین رده شغلی انها مستنری دریافت میکنم . واقعا این عدالت است که در مقابل خانواده سرافکنده باشم.باری ازما که کذشت ولی مگر میشود در یک کشور بک بام وچهل هوا .خداوند ناظر است

  • ناشناس

    سلام.عدالت در کشور منوط به دیدگاه و ارتباط قانون گزاران وبهرمندی ایشان تنظیم میشود .ممثلا حق مناطق جنگی انها که در جنگ هنوز متولدنشدن از این قانون بهرمند شدند ما که هست سال جنگ زیربمب وموشک و….بودیم چون بازنشسته هستیم هنوز خبری نیست .عدالت را کی تفسیر کند مهم است اگر من قانون گزاربودم حتما زمان خدمت کارکنان در مناطق جنگی رادر نظر میگرفتم تا حقی از کسی ضایع نشود وبارمالی اضافه برای دولت ایجاد نشود

  • دولت دروغین

    دولت حقوق فروردین ماه امسال رو واریز کرد برای من سیصد هزار تومن کمتر از پارسالم واریز کرد حقوق این ماه کشوری ها رو هم بیست دقیقه پیش ینی پنج دقیقه قبل از واریز مالوند بهم سوال اینجاست آیا چیزی ارزان شده که حقوق من بعد از یکسال باز هم همان مبلغ و سیصد هزار تومان هم کمتر واریز شد؟؟؟ ده درصد این ماه رو ماه بعدم میدن با حقوق اردیبهشت که البته اگر اضافه حقوقی در کار باشه تا این سن رسیدم رییس جمهوری بی برنامه تر از رئیسی ندیدم که حق مظلومی مثل من و امثال من رو بخوره ده درصد چی بود مگه؟؟؟؟ تازه با آدابم نوشتن عزم دولت هنر کردید روحانی بود امثال ۴۰ درصد حداقل افزایش داشتیم با ۵۰ هزار میلیاردم همسانسازی نه ۹ هزار میلیاردی که پونصد هزار تو منم هر کس گیرش نمیاد چون تعداد بالاست

  • ناشناس

    سنگ بزرگ نشان نزدن هست،شما اول برادریتان ثابت کنید،بعدادعای ارث کنید^شما حتی اون۱۰درصدنتونستیداجرایی بکنید،اونوقت دم از خواست دولت ومجلس در حل مشکلات حقوق بازنشستگان میزنید^وبعبارتی میخاید با حقوق بازنشستگان، تورم را مهارکنید؟!

  • ناشناس

    حتی‌توان‌ این‌رانداشتندکه‌‌همون۱۰درصدپوشالی‌راهم‌اضافه‌کنندبعدادعای‌حل‌مشکلات‌اقتصادی‌وهزارگنده‌گویی‌دیگه هم‌دارنددولت‌تزویرو دروغ‌ووعده‌وعده که‌‌میگن‌همینه!!!!

  • ناشناس

    چرا اینقدر سروصدای خبری درآوردین؟!هنوز هیچ خبر خوشحال کننده برای بازنشستگان کشوری اتفاق نیفتاده!!