کد مطلب: ۱۷۹۳۹۷

وزیر نفت:

مجموع قیمت بنزین و گازوئیل بیشتر از ۲ هزار تومان نمی‌شود

مجموع قیمت بنزین و گازوئیل بیشتر از ۲ هزار تومان نمی‌شود

وزیر نفت گفت: ابهاماتی درباره سخنان رئیس‌جمهور در زمینه نحوه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح شد، در واقع منظور این بود که قیمت مجموع بنزین و گازوئیل در هر شرایطی و با هر افزایشی بیشتر از ۲ هزار تومان نخواهد شد.

وزیر نفت گفت: ابهاماتی درباره سخنان رئیس‌جمهور در زمینه نحوه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح شد، در واقع نظر رئیس‌جمهور این است که مجموع قیمت این دو فرآورده از نصف قیمت جهانی آن‌ها بعد از افزایش بیشتر نخواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیژن نامدار زنگنه افزود: اگر قیمت بنزین را یک‌هزار تومان و گازوئیل را ۳۰۰ تومان محاسبه کنیم، قیمت جهانی این دو فرآورده اکنون بالای ۴ هزار تومان است و منظور این بود که قیمت مجموع بنزین و گازوئیل در هر شرایطی و با هر افزایشی بیشتر از ۲ هزار تومان نخواهد شد.

وزیر نفت تصریح کرد: درباره پیشنهاد وزارت نفت برای قیمت بنزین و گازوئیل در لایحه بودجه سال ۹۷ هم ما پیشنهاد قیمت نمی‌دهیم و دولت هر زمانی که تصمیم به اضافه کردن قیمت گرفت، اعلام می‌شود و هنوز این موضوع در مرحله‌ای نیست که بتوان قیمتی را برای اطلاع مردم اعلام کنیم.

زنگنه افزود: درخصوص مطرح شدن قیمت‌های یک‌هزار و ۵۰۰ و ۴۰۰ تومان برای بنزین و گازوئیل در خبرگزاری‌ها نیز این قیمت‌ها را من هم شنیده‌ام اما تا زمانی‌که دولت اعلام نکرده، همه چیز را باید شایعه دانست.

وی همچنین گفت: درباره میزان افزایش قیمت بنزین و گازوئیل بی‌اطلاعم و آقای رئیس‌جمهور سقف افزایش را اعلام کرده است، البته ما گزینه‌های مختلفی را مطرح کرده‌ایم و هر نوعی که تصمیم‌گیری شود، آماده‌ اجرا هستیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ramin

    از مسولين تقاضا دارم به مردم كشور خودشون رحم كنن من يه كارگرم دانشجوام هستم زن و بچه ام دارم و نون زندگيمو با اژانس درميارم كارگري هم ميكنم بازم هشتم گرو نهمه توروخدا رحم كنين