کد مطلب: ۸۰۲۷۲۳

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی محورهای شمالی

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی محورهای شمالی

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور را برای پایان هفته دوم اردیبهشت اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محدودیت‌های ترافیکی محورهای شمالی برای هفته دوم اردیبهشت ماه اعلام شد.

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز و فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

طبق اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ششم تا ساعت شش صبح روز شنبه نهم اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزاد راه تهران - شمال به‌ سمت مرزن‌آباد به‌ صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌ صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین موادسوختی یا فاسدشدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. در محور هراز نیز تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است. تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

البته در تبصره این اطلاعات آمده که اجرای این محدودیت‌ها مذکور منوط‌ به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.