کد مطلب: ۲۶۸۷۰۸

مذاکرات گمرکی ایران با استرالیا، مالزی و ژاپن در بروکسل آغاز شد

مذاکرات گمرکی ایران با استرالیا، مالزی و ژاپن در بروکسل آغاز شد

روسای گمرکات ایران، استرالیا، مالزی و ژاپن در خصوص گسترش مناسبات گمرکی برای تسهیل تجارت و مبارزه با تخلفات و قاچاق گفت‌و‌گو و مذاکره کردند.

فرود عسگری با روسای گمرکات استرالیا، مالزی و ژاپن در بروکسل گفتگو و روسای گمرکات این کشورها بر توسعه مناسبات گمرکی با ایران تاکید کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس کل گمرک ایران در دیدار با رئیس کل گمرک ژاپن، موضوعات اصلی در حوزه امور گمرکی دو کشور را در چارچوب مذاکرات دو ماه پیش مطرح و مقرر شد موانع گمرکی دو کشور برای تسهیل تجارت در چارچوب موافقت نامه کمک های متقابل اداری و آموزشی بررسی بررسی و حل و فصل شود.

همچنین در دیدار فرود عسگری با رئیس کل گمرک مالزی محورهای مشترک گمرکی بحث و بررسی شد. در این دیدار رئیس کل گمرک مالزی از همکاری های آموزشی مشترک استقبال کرد و قرار شد مقدمات برگزاری دوره های آموزشی مشترک میان گمرکات دو کشور از سوی مسعود عاطفی نماینده دائم ایران در سازمان جهانی گمرک و نماینده گمرک مالزی تدوین و اجرایی شود.

رئیس کل گمرک ایران مذاکراتی را نیز با رئیس کل گمرک و امور مرزی استرالیا در بروکسل داشت و در این مذاکرات تجربیات ایران در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق به طرف مقابل منتقل شد و رئیس کل گمرک استرالیا از انتقال این تجربیات به گمرک استرالیا از سوی گمرک ایران استقبال کرد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.