کد مطلب: ۵۸۲۸۵۰

مراکز معاینه فنی در روز اربعین فعالیت می‌کنند؟

مراکز معاینه فنی در روز اربعین فعالیت می‌کنند؟

به گفته مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران، مراکز معاینه فنی در روز اربعین تعطیل هستند. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران با بیان اینکه فردا پنجم مهر مصادف با اربعین حسینی همه مراکز معاینه فنی خودور‌های سبک و سنگین تهران تعطیل است، گفت: از ابتدای سال تا پایان شهریور، ۸۱۷ هزار و ۷۰۳ دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده که در مقایسه با سال گذشته میزان مراجعات تغییر چندانی نداشته است.

وی تصریح کرد: شهروندان جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری مراکز قبل از مراجعه، به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران مراجعه کنند. ضمناً در مدت زمان اداری می‌توانند در صورت هرنوع سوال با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.

استفاده از خدمات تعمیرگاهی اختیاری است

مدیر عامل ستاد معاینه فنی در خصوص تعمیرگاه‌های مستقر در مراکز و نحوه نظارت بر آن‌ها افزود: استفاده از خدمات تعمیرگاهی در مراکز کاملا اختیاری است. این خدمات توسط بخش خصوصی ارائه می‌شود و با هدف ارائه خدمات سریع مانند تعویض لامپ و یا تعویض لنت ترمز راه اندازی شده است. به شهروندان توصیه می‌شود جهت رفع ایراد به تعمیرگاه‌های تخصصی خودرو خود مراجعه کنند.

وی ادامه داد: هزینه‌هایی که این تعمیرگاه‌ها بابت خدمات دریافت می‌کنند براساس تعرفه اتحادیه است و لیست قیمت‌ها در تعمیرگاه در دید مراجعین قرار دارد. مراجعین می‌توانند قیمت‌ها را ملاحظه و در صورت تمایل از خدمات استفاده کنند. ضمناً راهبری این تعمیرگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار شده و این تعمیرگاه‌ها دارای صنف مجزا و مشخصی هستند، ولی به رغم همه این موارد جهت تسهیل در پاسخگوئی، شهروندان در صورت هر گونه شائبه و یا مشکلی می‌توانند به مدیر مرکز معاینه فنی مربوطه جهت طرح موضوع مراجعه کنند.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی در ارتباط با وضعیت مراجعات به مراکز گفت: در حال حاضر مراکز در شرایط عادی و فاقد صف هستند و مراجعین در کمترین زمان می‌توانند از خدمات مراکز استفاده کنند. به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به تشدید آلودگی هوا در شش ماهه دوم سال با شروع فصل سرما خارج از الزامات قانونی مرتبط با انجام سالیانه معاینه فنی نسبت به کنترل وضعیت آلایندگی خودروی خود و اخذ معاینه فنی برتر اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.