کد مطلب: ۱۳۷۶۵۷

معاون بازرسی اتاق اصناف تهران:

مردم برای خرید شیرینی پول وزن جعبه را نپردازند

مردم برای خرید شیرینی پول وزن جعبه را نپردازند

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران با بیان این که مصوبه «خالص‌فروشی» در قنادی‌ها در حال اجراست، گفت: بر این اساس وزن جعبه قبل از وزن کردن شیرینی محاسبه و از آن کسر می‌شود.

حسین درودیان در واکنش به انتقادات مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران که اظهار داشته بود «افزایش قیمت زولبیا را یک‌روزه ابلاغ کردند اما مصوبه خالص‌فروشی را ابلاغ نمی‌کنند.» گفت: از این اظهارت متعجب هستیم زیرا خالص‌فروشی اکنون در قنادی‌های تهران در حال اجرا است.

وی افزود: خالص‌فروشی شیرینی یا کسر وزن جعبه از قیمت شیرینی در حال حاضر برای تمام شیرینی‌ها از جمله زولبیا و بامیه در حال انجام در تهران است و ابلاغیه این امر علاوه بر تهران در سایر شهرها نیز با ابلاغیه رئیس اتاق اصناف ایران به‌صورت سراسری در آمده است.

معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران ادامه داد: بر این اساس وزن جعبه قبل از پر شدن شیرینی کشیده و وزن شیرینی به صورت خالص به مشتریان فروخته می‌شود.

وی تصریح کرد: هر واحد این خالص‌فروشی را اجرا نکند، تخلف محسوب، برگه تخلف برای وی صادر و به تعزیرات سازمان حکومتی معرفی می‌شود.

گفتنی است محمد محمدی معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران گفته بود: «یک روز قبل از ماه مبارک رمضان، قیمت زولبیا و بامیه را افزایش دادند و همان موقع هم به همه قنادی‌ها برچسب و نرخ‌نامه جدید دادند اما اتحادیه قنادان هنوز که هنوز است مصوبه خالص‌فروشی را به قنادی‌ها ابلاغ نکرده است.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.