کد مطلب: ۴۷۳۶۸۶

مزایای تحصیل در کانادا؛ چرا کانادا بهترین کشور برای ادامه تحصیل است؟

مزایای تحصیل در کانادا؛ چرا کانادا بهترین کشور برای ادامه تحصیل است؟

دانشگاه‌های کانادایی جزو بهترین دانشگاه‌های جهان هستند. در یک نظرسنجی بیش از 67 درصد دانشجویان از کشورهای مختلف جهان، کانادا را به عنوان بهترین گزینه برای ادامه تحصیل انتخاب کرده‌اند.

دانشگاه‌های کانادایی جزو بهترین دانشگاه‌های جهان هستند و وزارت آموزش این کشور نیز راه را برای ورود دانشجویان خارجی تا حد زیادی هموار کرده است. به همین دلیل دانشگاه‌های این کشور محبوبیت بسیار زیادی در بین دانشجویان خارجی دارند. در یک نظر سنجی بیش از 67 درصد دانشجویان از کشورهای مختلف جهان، کانادا را به عنوان بهترین گزینه برای ادامه تحصیل انتخاب کرده‌اند.

اگر به دنبال بهترین گزینه برای مهاجرت تحصیلی و ادامه تحصیل هستید و هنوز تصمیم قطعی برای ادامه تحصیل در کانادا نگرفته‌اید، این مطلب کاملاً مناسب شما است. ما در ادامه با مزایای تحصیل در کانادا آشنا خواهیم شد و دلایل محبوبیت این کشور در بین دانشجویان بین‌المللی را بررسی می‌کنیم.

IMG 20200901 110322

1. هزینه تحصیل در کانادا؛ یکی از مهم‌ترین مزایای تحصیل در کانادا

هزینه تحصیل در کانادا در مقایسه با کشورهای اروپایی و کشورهای انگلیسی زبان بسیار مقرون به صرفه‌تر است. شما می‌توانید با کمترین هزینه در بهترین دانشگاهای کانادا تحصیل کنید. اگر موفق به دریافت بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه کانادا شوید؛ شرایط برای شما رؤیایی‌تر خواهد بود.

2. تحصیل در بهترین دانشگاه‌های جهان

دانشگاه‌های کانادا جزو بهترین دانشگاه‌های جهان هستند و از لحاظ علمی با بهترین دانشگاهای اروپا و آمریکایی رقابت می‌کنند. دانشگاه تورنتو، بریتیش کلمبیا و مکگیل جزو 50 دانشگاه برتر جهان هستند. دانشگاه مونترئال و آلبرتا نیز در لیست 150 دانشگاه برتر دیده می‌شوند.

3. امکان تبدیل ویزای تحصیلی به کاری کانادا

دولت کانادا، برنامه کاری برای دانشجویانی که بتوانند موفق به دریافت مدرک تحصیلی دانشگاه‌های این کشور شوند در نظر گرفته است. دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های کانادا از طریق این برنامه می‌توانند به سرعت وارد بازار کار کانادا شوند و امکان تبدیل ویزای تحصیلی به کاری کانادا نیز برای آن‌ها وجود دارد. در واقع مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از بهترین راه‌های دریافت اقامت کانادا نیز به حساب می‌آید.

4. امکان کار همزمان با تحصیل در دانشگاه‌های کانادا

برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا که تنها ساعات کمی برای کار کردن دانشجویان در نظر گرفته‌اند یا به طور کامل اجازه کار نمی‌دهند؛ امکان کار دانشجویی در کانادا فراهم شده است. شما می‌توانید در هنگام تحصیل در این کشور هفته‌ای 20 ساعت کار کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود بخش بزرگی از هزینه‌های زندگی خود را پوشش دهید.

5. مزایای تحصیل در کانادا برای فرزندان و همراهان

در صورت قبولی در یکی از دانشگاه‌های کانادا می‌توانید برای همسر و فرزندان خود حتی پیش از ورود به خاک کانادا میزیای ویزا دریافت کنید. همسر دانشجو امکان کار تمام‌وقت را دارد و فرزندان او نیز می‌توانند به صورت رایگان در مدارس کانادایی تحصیل کنند.

6. تجربه بالاترین سطح از کیفیت زندگی

بر اساس رتبه بندی‌های جهانی، سه شهر تورنتو، مونترئال و ونکوور در لیست بهترین شهرهای دانشجویی جهان قرار دارند. هزینه‌های زندگی دانشجویی در کانادا نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا بسیار پایین‌تر است. طبق آمار، کانادا دارای بهترین کیفیت زندگی نسبت به هزینه‌های زندگی (اجاره خانه، حمل‌ونقل و تغزیه) را در جهان دارد. از طرفی مهاجرها در این کشور محترم شمرده می‌شوند و با آغوش باز مورد حمایت دولت کانادا قرار می‌گیرند.

7. امکان تحصیل به زبان انگلیسی و فرانسه

بر خلاف کشورهای اروپایی که در اکثر موارد برای دریافت اجازه تحصیل نیاز به یادگیری زبان‌های خاص دارند، در امکان تحصیل با زبان انگلیسی در کانادا فراهم است. شما با ارائه یک مدرک معتبر زبان انگلیسی مانند آیلتس حداقل 5/6 مجوز تحصیل در دانشگاه‌های این کشور را پیدا می‌کنید. همچنین امکان تحصیل برای افرادی که به زبان فرانسه مسلط هستند نیز در ایالت‌های مختلف کانادا وجود دارد.

IMG 20200901 110403

8. مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا؛ فرصت طلایی برای دریافت اقامت کانادا

از جمله مهم‌ترین مزایای تحصیل در کانادا، امکان دریافت اقامت کانادا بعد از تحصیل است. در واقع مهاجرت تحصیلی به کانادا ساده‌ترین راه و در موارد زیادی بهترین راه برای مهاجرت به یکی از بهترین کشورهای جهان است. طبق قانون کانادا نیمی از روزهای اقامت دانشجویی در کانادا در هنگام به عنوان روزهای اقامت مورد نیاز برای اخذ پاسپورت کانادایی شمرده می‌شود.

از طرف دیگر دیگر شما بعد از پایان تحصیل می‌توانید بلافاصله وارد بازار کار شوید. به این ترتیب با گذراندن یک دوره چهارساله تحصیل و تنها 2 سال پس از شروع به کار می‌توانید پاسپورت کانادایی دریافت کنید.

همین حالا از مزایای تحصیل در کانادا استفاده کنید.

حالا که به با مزایای تحصیل در کانادا آشنا شدید، این فرصت طلایی و استثنایی را از دست ندهید. همین حالا با مشاوران حرفه‌ای شرکت رادسام ارتباط برقرار کنید تا از حرفه‌ای‌ترین مشاوران مهاجرت تحصیلی به کانادا و اخذ اقامت سریع و آسان کانادا مشاوره بگیرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • موسسه مهاجرتی یونیکن

    مقاله خوبی بود.