کد مطلب: ۳۱۹۲۱۴

مسافران سفرهای خارجی از کجا بلیط هواپیما می‌خرند؟

مسافران سفرهای خارجی از کجا بلیط هواپیما می‌خرند؟

بیشتر افرادی که برای مقاصد خارجی بلیط هواپیما می‌خرند به سراغ وب سایت‌های مطرح و معتبری چون علی بابا می‌روند.

بیشتر افرادی که برای مقاصد خارجی بلیط هواپیما می‌خرند به سراغ وب سایت‌های مطرح و معتبری چون علی بابا می‌روند.

به گزارش تجارت‌نیوز، تجربه به این افراد ثابت کرده است که خرید اینترنتی بلیط هواپیما بسیار راحت و سریع‌تر از خرید بلیط برای پروازهای خارجی به صورت تلفنی و حضوری است.

به این ترتیب دیگر لازم نیست که مسافران، بلیط خود را به صورت مستقیم از ایرلاین‌های خارجی فعال در کشور خریداری کنند و بدون نیاز به مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی و با کمک علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما با چند کلیک ساده می‌توانند بلیط خود را برای سفر به هر کجای دنیا بخرند.

همچنین بر خلاف گذشته که مسافران سفرهای خارج از کشور، ناچار بودند برای خرید بلیط هواپیما از طریق مستر کارت و ویزا کارت اقدام کنند، حالا می‌توانند بهای بلیط خود را با کارت‌های شتاب ایرانی پرداخت کنند.

حالا مسافران با مراجعه به علی بابا به لیست کاملی از پروازهای ایرلاین‌های خارجی معتبر دسترسی خواهند یافت و می‌توانند از بین آن‌ها، بلیط مناسب خود را خریداری و بهای ان را با کارت شتاب پرداخت کنند.

علاوه بر این، علی بابا امکاناتی چون، استرداد وجه پرداختی در صورت لغو سفر، پشتیبانی 24 ساعته و … را به مسافران ارائه می‌دهد. به این ترتیب، اگر به هر دلیلی، سفر مسافران خارج از کشور لغو شد، وجه پرداختی به آنها بازگردانده می‌شود.

پس اگر شما هم قصد سفر به خارج از کشور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به علی بابا مراجعه کنید و بلیط خود را از بین ایرلاین‌های مختلف انتخاب و وجه آن را با کارت‌های شتاب پرداخت کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت بلیط هواپیما می‌توانید به علی بابا مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.