کد مطلب: ۵۱۰۹۴۱

معارفه پرسپولیس با مجموعه فرابورس انجام شد

معارفه پرسپولیس با مجموعه فرابورس انجام شد

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: معارفه پرسپولیس با مجموعه فرابورس انجام شد و جلسه معارفه استقلال ۱۴ بهمن انجام می شود و اقدامات نهایی در حال انجام هست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی علی نژاد در حاشیه مسابقات بین المللی تنیس در کیش گفت: معارفه پرسپولیس با مجموعه فرابورس انجام شد و جلسه معارفه استقلال ۱۴ بهمن انجام می شود و اقدامات نهایی در حال انجام هست.

او درباره میزبانی ایران در مسابقات بین المللی تنیس جوانان گفت: خوشحالیم در نخستین رویداد بین المللی میزبانی خوبی در دوران کرونا شاهد بودیم چون ۱۱۲ ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند و رقابت ها نیز با کیفیت خوبی برگزار شد. ماندگار فرزامی با عبور از حریف روسی خود قهرمانی این تورنمنت بین المللی را بدست آورد.

او افزود: برگزاری این مسابقات در شرایطی که دنیا گرفتار شیوع ویروس کرونا است اتفاق خوبی است، چراکه میزبانی این مسابقات می‌تواند زمینه میزبانی بعدی باشد. برنامه فدراسیون هم این است که بین ۴ تا ۶ رویداد بین المللی را در سال آینده میزبانی کند.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزشی وزارت ورزش، معاون توسعه ورزش قهرمانی درخصوص عدم برخورداری فدراسیون تنیس از زمین های تنیس اظهار داشت: متاسفانه زمین هایی که در اختیار فدراسیون تنیس بوده به صورت چند ساله به پیمانکار سپرده شده است در حالیکه حق فدراسیون است که زمین اختصاصی داشته باشد. در همین راستا دستوراتی توسط وزیر ورزش و جوانان داده شده و ما هم پیگیری می کنیم تا زمین‌ها در اختیار فدراسیون تنیس قرار گیرد.

او همچنین به برگزاری مسابقات جام حذفی تنیس اشاره کرد و ادامه داد: قبل از مسابقات بین المللی تنیس جوانان، رقابت‌های جام حذفی بانوان برگزار شد که ۷۳ تیم شرکت کرده بودند. ۱۸۳ تیم نیز در بخش مسابقات جام حذفی مردان شرکت کرده‌اند.

اخبار مرتبط با با بازار سهام را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شاهو

    بهترین زمان جهت خریدن سهام شرکتهای فراکاب هستش

  • ناشناس

    عرضه اولیه به بازار ضربه میزنه. الان وقت عرضه اولیه نیست

  • ناشناس

    پرسپولیس و استقلال دو ورشکسته!
    نخرید.

    • ناشناس

      واسه هوادار واقعی اهمیتی نداره

  • بورسیران

    متاسفانه به دلیل وجود طرفدار میخوان این باشگاه های ورشکسته و نقد کنن. بدهی 500 هزار یورویی بودیمیرو نمیتونن بدن اونوقت میخوان وارد فرابورسش کنن. وا مصیبتا

  • مهرداد

    هرچی دارم برای تو گل سرخ میدهم

  • اردبیل

    یاشاسین استقلال ?

    • ناصر

      تراکتور یادت رفت

  • ناشناس

    بخدا اینا کارشناس نیستن در بازار سرمایه , بچه هم میفهمه عرضه اولیه باعث ریزش میشه