خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۵۳۰۲

معرفی تولید کنندگان برتر میلگرد ایران / بررسی قیمت میلگرد آذر امین و امیرکبیر خزر

معرفی تولید کنندگان برتر میلگرد ایران / بررسی قیمت میلگرد آذر امین و امیرکبیر خزر

در این مطلب لیست تولید کنندگان میلگرد ایران را قرار داده شده است تا شناخت مناسبی نسبت به آن‌ها پیدا کنید. همچنین در انتها یک روش مطمئن برای خرید میلگرد از کارخانه‌های فولادی مشهور ایران معرفی خواهد شد.

تولید کنندگان قدرتمند میلگرد در ایران

کشور ما ایران به لطف منابع ارزشمند آهنی که در خود دارد توانسته به جایگاه مناسبی در زمینه تولید فرآورده‌های فولادی برسد. همچنین در سراسر ایران عزیز تولید کنندگان میلگرد زیادی هستند که این محصول فولادی ارزشمند را با مشخصات و گریدهای مختلف تولید می‌کنند. در این مطلب لیست تولید کنندگان میلگرد ایران را قرار داده‌ایم تا شناخت مناسبی نسبت به آن‌ها پیدا کنید. همچنین در انتها یک روش مطمئن برای خرید میلگرد از کارخانه‌های فولادی مشهور ایران معرفی خواهیم کرد.

بزرگترین تولید کننده میلگرد ایران، ذوب آهن اصفهان

با قاطعیت می‌توان گفت که نام غول صنایع فولادی ایران، یعنی ذوب آهن اصفهان به گوش تمامی ایرانیان آشنا است. یک مجتمع فولادی که از سال ۱۳۵۰ شروع به کار کرده و امروزه حدود ۳٫۶ میلیون تن محصولات فولادی مانند میلگرد و تیرآهن را با مشخصات متنوع تولید می‌کند. همچنین خریداران می‌توانند انواع میلگرد آجدار در دو نوع دوکی و یکنواخت را با نشان تجاری ذوب آهن اصفهان خریداری کنند. ناگفته نماند که در خط تولید این کارخانه انواع میلگرد ساده با گریدهای گوناگون نیز حضور دارد.

مجتمع فولاد خراسان

اگر جزو افرادی هستید که با بازار آهن در ارتباط می‌باشید، حتما بارها نام میلگرد نیشابور را شنیده‌اید. این میلگرد توسط یکی دیگر از کارخانه‌های فولادی ایران تولید شده که در خراسان قرار دارد. از آنجایی که کارخانه مجتمع خراسان در ۱۵ کیلومتری شمال شرق نیشابور واقع شده است، میلگردهای این کارخانه در بازار با نام نیشابور به شهرت رسیده‌اند. همچنین کارخانه فولاد خراسان به دلیل استانداردهای بالا و تنوع میلگردهای خود توانسته در بازار آهن ایران طرفداران زیادی به دست بیاورد.

کارخانه تولید میلگرد آذربایجان میانه

از دیگر کارخانه تولید کننده میلگرد در ایران که قدمت چندین ساله دارد، کارخانه تولید میلگرد آذربایجان یا میانه است. این کارخانه از سال ۱۳۷۹ شروع به کار کرده و به دلیل موقعیت جغرافیایی خود به خطوط راه آهن و ترانزیتی ارزشمندی دسترسی دارد. همچنین میلگردهای تولید شده توسط این کارخانه دارای سایز ۸ تا ۳۲ میلیمتر بوده و با استانداردهای معتبر DIN تولید می‌شوند. همچنین می‌توانید میلگردهای آجدار میانه را با گریدهای A2 و A3 خریداری نمایید.

صنایع فولادی کرمان بردسیر

دیگر تولید کننده بزرگ میلگرد ایران در ۴۵ کیلومتری استان کرمان و در کنار شهرستان بردسیر واقع شده است. به همین دلیل تولیدات این کارخانه با نام میلگرد بردسیر در بازار آهن خرید و فروش می‌شوند. کارخانه فولاد بردسیر کرمان کار خود را از سال ۱۳۶۹ شروع کرده و امروزه محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کند. میلگردهای این کارخانه با روش ترمکس ساخته شده و با سایزهای ۸ تا ۳۲ میلیمتر قابل خریداری هستند. همچنین می‌توانید محصولات این برند را با گریدهای مختلف در بازار آهن بیابید.

شرکت فولاد آذر امین

میلگردهای آذر امین که در بازار به فروش می‌رسد، در اصل توسط کارخانه صنایع آذر فولاد امین تولید می‌شوند. یک کارخانه نسبتا جوان که از سال ۱۳۹۰ شروع کرده و قرار است که در سه فاز مختلف میلگردهای مورد نیاز کشور را تامین کند. در حال حاضر فاز اول کارخانه شروع به کار کرده که از آن هر ساله ۳۰۰ هزار تن میلگرد با گریدهای مختلف به بیرون می‌آید. همچنین قیمت میلگرد آذر امین در بازار به سایز و گرید محصول وابسته است.

2wedf 1

کارخانه فولاد، در قلب گیلان سرسبز

شاید تصور کنید که کارخانه‌های فولادی در شهرهای کویری ایران قرار دارند. اما جالب است بدانید که یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید میلگرد در استان گیلان قرار دارد. شرکت صنایع فولادی آناهیتا از سال ۱۳۹۲ شروع به کار کرده و ظرفیت تولید آن حدود ۳۲۰۰۰۰ تن در سال است. همچنین این کارخانه در فضای ۲۰۰۰۰ متر مربعی خود دو مدل میلگرد پرمصرف یعنی A3 و A2 را با استانداردهای کشور روسیه تولید کرده و به دست مصرف کنندگان می‌رساند.

صنایع فولادی بافق

صنایع فولادی بافق در استان یزد واقع شده و جزو تولید کنندگان بزرگ میلگرد در ایران است. این کارخانه از سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده و ظرفیت تولیدی معادل ۵۵۰۰۰۰ تن در سال دارد. همچنین این کارخانه به دلیل حجم بالای تولید خود توانسته بین ۱۵ تولید کننده برتر میلگرد در ایران قرار بگیرد. صنایع فولادی بافق نیز برای تولید میلگردهای خود استانداردهای روز اروپا را به کار گرفته است.

تولید کننده مشهور، میلگرد تیکمه داش

صنایع فولادی تیکمه داش که در بازار ایران شهرت بسیار بالایی دارد، در سال ۱۳۸۷ برای ایجاد اشتغال در بخش‌های محروم آذربایجان شرقی تاسیس شد. حال این کارخانه به یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید میلگرد تبدیل شده و محصولات خود را با نشان تجاری SFK Steel به بازار می‌فرستد. همچنین می‌توان انواع میلگرد سایز ۸ تا ۳۲ را با نام تجاری این کارخانه خریداری کرد.

کارخانه فولاد ظفر بناب

یکی دیگر از ۱۵ کارخانه برتر تولید میلگرد در ایران ظفر بناب است که از سال ۱۳۸۷ فعالیت می‌کند. این کارخانه در سال‌های شروع به کار خود دارای ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن بوده و امروزه بیش از ۴۰۰ هزار تن انواع فرآورده فولادی را به بازار عرضه می‌کند. همچنین این کارخانه در سال ۱۳۹۶ توانسته عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه را در استان آذربایجان شرقی به دست بیاورد.

صنایع تولید میلگرد امیرکبیر خزر

شرکت تولید فولاد امیرکبیر خزر، دومین کارخانه تولید میلگرد است که در شهر سرسبز گیلان فعالیت می‌کند. کارخانه تولید میلگرد امیرکبیر خزر از سال ۱۳۸۳ شروع به کار کرده و لیست کاملی از میلگردهای آجدار را در خط تولید خود دارد.

3efhh

خرید آنلاین از بهترین کارخانه‌های تولید میلگرد در سایت عصرآهن

وجود کارخانه‌های تولید میلگرد در سراسر ایران، بازار این فرآورده فولادی را به شدت رقابتی کرده است. همچنین خریداران برای خرید انواع میلگرد از تولید کننده مورد نظر خود باید از چالش‌های مختلفی عبور کنند. سایت عصر آهن با ارائه خدمات منحصر به فردش سعی کرده تا این چالش‌ها را به طور کلی از بین ببرد. با سایت عصرآهن می‌توانید قیمت میلگرد را به همراه نمودار مربوطه بررسی کنید. با ثبت سفارش در سایت نیز میلگردهای تمامی تولید کنندگان را با قیمت درب کارخانه خریداری خواهید کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عصر آهن

    عالی بود
    ممنون از تجارت نیوز
    اخبار صنعت آهن آلات و فولاد که در اقتصاد آفرین منتشر میشن هم خوبن
    با تشکر

  • دقیقی

    ممنون از تجارت نیوز صفحه لیست تولید کنندگان در عصر آهن واقعا مفید بود.

  • آهن رسان

    سلام ممنون این مقاله رو میشه لطفا برای تولیدکنندگان خارجی میلگرد هم انتشار بدین