کد مطلب: ۶۸۵۴۲۹

مقایسه اتوبوس‌های استاندارد معمولی و VIP جهت سفارش صحیح بلیط اتوبوس اسنپ

مقایسه اتوبوس‌های استاندارد معمولی و VIP جهت سفارش صحیح بلیط اتوبوس اسنپ

این روزها، سفرکردن با اتوبوس خوشایندتر از گذشته‌ها شده است چون از اتوبوس vip تا انوع ساده، امکانات نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است.

این روزها، سفرکردن با اتوبوس خوشایندتر از گذشته‌ها شده است چون از اتوبوس vip تا انوع ساده، امکانات نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است. تهیه بلیط اتوبوس آنلاین هم که انتخاب نوع اتوبوس و خرید را بسیار ساده می‌کند. با اپلیکیشن اسنپ به‌راحتی می‌توانید مقدمات سفرتان را تدارک ببینید. اگر برای خرید بلیط اتوبوس آنلاین اسنپ را انتخاب کنید، می‌توانید بلیط انواع اتوبوس‌ها را بخرید. پس بهتر است قبل از تهیه بلیط بدانید چند نوع اتوبوس وجود دارد. اتوبوس‌ها به دو دسته استاندارد معمولی و ویژه یا همان vip تقسیم می‌شوند. در ادامه، با امکانات و ویژگی‌های هرکدام از این دو نوع اتوبوس آشنا می‌شویم.

آشنایی با اتوبوس‌های معمولی و vip

7777

انواع اتوبوس مسافرتی

امروزه با اتوبوس‌هایی که در گذشته سوارشان می‌شدیم خبری نیست: همان‌ها که با سروصدای زیادشان یا صندلی‌های سفت و تنگ‌شان یا گرما در تابستان و سرما در زمستان اذیت‌مان می‌کردند. اتوبوس‌های امروزی مجهز به امکاناتی هستند که سفر را راحت می‌کند. دیگر با فضایی تنگ و بسته روبه‌رو نیستید. تعداد صندلی‌ها بیشتر و فاصله میانشان هم معقول شده است. امکانات جانبی دیگری هم وجود دارد.

براساس ساختار چیدمان صندلی‌ها و خدمات اضافی هر سرویس، اتوبوس‌ها به دو دسته معمولی و ویژه یا همان vip تقسیم می‌شوند. هریک از این‌ها چه ویژگی‌ها و امکاناتی دارند. اگر قصد سفر با اتوبوس دارید و به‌طور دقیق نمی‌دانید که هریک چگونه‌اند، بهتر است که نگاهی به ادامه مقاله داشته باشید.

اتوبوس‌های معمولی

هر اتوبوس معمولی حدود ۴۰ تا ۴۴ صندلی دارد. این صندلی‌ها به‌طور جفت‌جفت در هر ردیف قرار گرفته‌اند. صندلی‌ها ساده هستند و باوجود اینکه می‌توانید پشتی‌شان را تغییر بدهید و آنها را در فواصلی از حالت اولیه به عقب ببرید، اما به‌طور کامل تخت نمی‌شوند. در واقع، زاویه عقب‌بردن آنها محدودیت‌هایی دارد و آن‌چنان به‌سمت عقب قابل‌حرکت نیستند.

خرید بلیط اتوبوس آنلاین اسنپ

این اتوبوس‌ها در مقایسه با اتوبوس‌های سنتی قدیمی امکانات خوبی دارند. صندلی‌هایشان بزرگ‌تر است، فاصله میان ردیف‌ها بیشتر و راهروی اتوبوس هم وسیع‌تر است. هر اتوبوس ساده مجهز به سیستم‌های نمایشی هم هست که در بخش ابتدایی و وسط اتوبوس قرار دارند.

این نمایشگرها با پخش فیلم، گذران سفر را راحت‌تر می‌کنند. سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی اتوبوس‌های ساده هم نسبت به هم‌تایان سنتی و قدیمی‌شان ارتقای خوبی داشته است. بالای سر هر مسافر، سیستم تهویه گرمایشی و سرمایشی تعبیه شده و هرکس می‌تواند درجه سردی و گرمی را خودش تنظیم کند.
اگر به‌دنبال سفری راحت هستید، این اتوبوس‌ها گزینه‌های مطلوبی هستند اما اگر دوست دارید که امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشید و در صندلی‌های راحت‌‌تری بنشینید و سفر را بگذرانید، باید به فکر تهیه بلیط اتوبوس ویژه باشید.

اتوبوس‌های ویژه vip

999

اتوبوس‌های ویژه vip

با خرید بلیط اتوبوس آنلاین اسنپ به شما کمک می‌کند که سفری بی‌دغدغه را تجربه کنید. اگر انتخابتان اتوبوس ویژه باشد که سفر راحت‌تر هم پیش خواهد رفت. این اتوبوس‌ها مجهز به ۲۲ تا ۲۵ صندلی هستند و امکان تخت‌شدن هم دارند. یکی از جذابیت‌هایشان هم داشتن سه صندلی در هر ردیف است. یک سمت از اتوبوس، دو صندلی در کنار هم دارد و در سمت دیگر، صندلی‌ها تک هستند.

فاصله میان صندلی‌ها از هم زیاد و راهروی اتوبوس هم باز و بزرگ است. وجود زیرپاییِ قابل‌تنظیم در هر صندلی هم باعث می‌شود که پاهایتان خسته نشود و به‌راحتی در طول مسیر، استراحت کنید. اتوبوس‌های ویژه نمایشگرهای جداگانه و شخصی برای هر مسافر دارند. این نمایشگرها در مقابل صندلی‌شان و پشت صندلی جلویی هر فرد قرار دارند.
البته بنا به برند اتوبوس ویژه، این امکانات تفاو‌ت‌هایی در هر وسیله هم دارد. برای مثال، برخی از اتوبوس‌های ویژه مجهز به سیستم‌های نمایشگری هستند که فقط فیلم پخش می‌کند. برخی هم امکان پخش موسیقی یا بازی‌کردن را هم فراهم می‌کنند. سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی اتوبوس‌های ویژه هم مطلوب و کنترل آنها به‌دست مسافران است.

برای تهیه بلیط اتوبوس اسنپ همراه شماست

8888

خرید بلیط اتوبوس

برای تهیه بلیط اتوبوس اسنپ در اختیار شماست. مسیر پیش رویتان بسیار ساده است و امکان بررسی گزینه‌های مختلف به شما کمک می‌کند که از میان اتوبوس‌های گوناگون، مناسب‌ترین را برای سفر انتخاب کنید:
• وارد سوپراپ اسنپ شوید و گزینه بلیط سفر را انتخاب کنید؛
• از میان چهار گزینه ظاهرشده، اتوبوس را انتخاب کنید؛
• مبدأ، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید؛
• فهرستی از شرکت‌های اتوبوس‌رانی ظاهر می‌شوند؛
• از میان گزینه‌های مختلف اتوبوس vip یا ساده را انتخاب کنید؛
• فیلترهایی مانند ارزان‌ترین، گران‌ترین، زودترین، دیرترین و بیشترین تخفیف هم موجود است و شما را در انتخاب بهتر همراهی می‌کنند؛
• بلیط را انتخاب کنید و هزینه‌اش را آنلاین بپردازید.

https://snapp.ir/bus-ticket/

با خرید بلیط اتوبوس آنلاین اسنپ امکان کنسلی بلیت اتوبوس هم وجود دارد. کنسلی بلیت اتوبوس اسنپ از خدمات جذابی است که خیالتان را بابت پس‌دادن بلیط راحت می‌کند. به هردلیلی ممکن است که بخواهید بلیط را پس بدهید. شاید باید سفر را به زمان دیگری موکول کنید یا اصلاً امکان دارد که اشتباهی بلیطی را رزرو کرده باشید. با وجود امکان استرداد و کنسلی، دیگر پول پرداخت‌شده از بین نخواهد رفت.

در آخر

اسنپ کارتان را حسابی راحت کرده است. اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید، با مراجعه به این اپلیکیشن می‌توانید از میان گزینه‌های مختلفِ شرکت‌های اتوبوس‌رانی دست به انتخاب مناسب‌ترین گزینه بزنید. خرید بلیط به‌طور آنلاین ساده است و می‌تواند در هرجا و هر ساعتی از شبانه‌روز پیش برود. با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس‌های ساده یا vip از اسنپ دیگر خرید حضوری را به‌ دست فراموشی خواهید سپرد. شک نکنید!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.