کد مطلب: ۲۶۵۱۸۸

مهاجرانی: باخت آبرومندانه‌ای برابر اسپانیا داشتیم

مهاجرانی: باخت آبرومندانه‌ای برابر اسپانیا داشتیم

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی خیلی خوب برابر اسپانیا بازی کردند و اجازه نفوذ را به آنها ندادند و در نهایت با آبرومندی شکست خورد.

حشمت مهاجرانی؛ درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر اسپانیا در چارچوب جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی خیلی خوب برابر اسپانیا بازی کردند و اجازه نفوذ را به اسپانیایی‌ها ندادند و در نهایت تیم ملی با آبرومندی و سربلندی شکست خورد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسپانیا تیم قدرتمندی است که با وجود اینکه 48 ساعت قبل از بازی‌های جام جهانی روسیه سرمربی‌اش تغییر کرد اما هیچ اتفاقی برای این تیم رخ نداد و با همان صلابت همیشگی برابر پرتغال و ایران ظاهر شد اما روی یک اتفاق و حادثه توانست 3 امتیاز بازی مقابل ایران را بدست آورد.

کی‌روش روحیه مبارزه را در ملی‌پوشان ایجاد کرد

او ادامه داد: اسپانیا با تاکتیک تیکی تاکا بازی می کند و مالکیت توپ را همواره در اختیار دارد و بازیکنان این تیم در هر شرایطی می توانند تغییر سیستم بدهند و کی روش به خوبی این تیم را آنالیز کرده بود و تیم ملی با دفاع بسته و استفاده از ضدحمله توانست برابر اسپانیایی ها خوب بازی کند.

همچنین سرمربی تیم ملی توانسته روحیه بزرگ شدن و مبارزه را در میان بازیکنان ایجاد کند و آنها واهمه ای از حمله کردن در محوطه جریمه اسپانیا نداشتند. به هر حال تیم ملی کشورمان با بازی خوب برابر اسپانیا باعث شد که دنیا حساب ویژه ای برای ما قائل شود و دستاورد خوبی از جام جهانی روسیه بدست آوردیم.

مهاجرانی درباره تمجید رسانه های جهان از بازی ایران برابر اسپانیا گفت: ما نباید منکر برتری اسپانیا در این بازی شویم اما بازیکنان تیم ملی جنگنده و با تمام قوا برابر اسپانیا ظاهر شدند و حتی می‌توانستیم یک مساوی از این بازی بگیریم که گل ما از سوی کمک داور ویدئویی مردود شد.

تیم ملی در دفاع و حمله باید توازن برقرار کند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درباره راهکار تیم ملی ایران برابر پرتغال تصریح کرد: تیم ملی برای بازی با پرتغال باید تغییر روش بدهد و توازن در دفاع و حمله ایجاد کند تا در بازی پایانی خود در مرحله گروهی به موفقیت دست یابد. شیوه بازی پرتغال با اسپانیا متفاوت است و این تیم از عمق دفاع حمله می کند و دفاعش آسیب پذیر است و از این نقطه ضعف به خوبی می تواند تیم ملی کشورمان استفاده کند.

او درباره شانس ایران برای راهیابی به مرحله بعد جام جهانی روسیه اظهار کرد: به هر حال فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد اما امیدوارم تیم ملی کشورمان بتواند از سد پرتغال عبور کند و به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.

مهاجرانی درباره اینکه 3 تیم از جام جهانی حذف شدند اما ایران همچنان امیدوار به صعود به مرحله بعد این رقابتها است، گفت: تیم های ایران و ژاپن از قاره آسیا همچنان امیدوار به صعود به مرحله بعد هستند وچند تیم از آفریقا هم شانس راه یابی به مرحله بعد جام جهانی دارند.

به نظرم هنوز حادثه غیر قابل پیش بینی رخ نداده است و تنها اتفاق این رقابتها شکست آلمان برابر مکزیک بود که به طور حتم آلمان ها این شکست را در بازی های بعدی جبران می کنند.

تیم‌های آمریکای جنوبی شانس زیادی برای قهرمانی در جام جهانی ندارند

پیشکسوت فوتبال در پایان درباره شانس قهرمانی تیم ها در جام جهانی روسیه خاطر نشان کرد: سابقه بازی های جام جهانی نشان داده است که هر زمانی که اروپایی ها میزبان این رقابتها بودند تیم های آمریکای جنوبی شانسی برای قهرمانی نداشتند و به نظرم آلمان، اسپانیا، پرتغال و فرانسه مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.