خبر مهم:

کد مطلب: ۵۱۸۳۸۱

گزارشی از آخرین وضعیت پیش‌فروش ایران‌خودرو

آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای زیر ۱۰۰ میلیونی

آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای زیر ۱۰۰ میلیونی

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای پیش‌فروش ایران‌خودرو است. هرچند قیمت نهایی این خودروها هنوز مشخص نیست اما میزان پول نقد برای مشارکت در این طرح برای هیچ کدام از خودروها به ۱۰۰ میلیون تومان نمی‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای پیش‌فروش ایران‌خودرو است. هرچند قیمت نهایی این خودروها هنوز مشخص نیست اما میزان پول نقد برای مشارکت در این طرح برای هیچ کدام از خودروها به ۱۰۰ میلیون تومان نمی‌رسد.

خودروسازان در بدترین شرایط مالی به سر می‌برند. ۴۳ هزار میلیارد تومان زیان تنها بخشی از کارنامه سیاه آنهاست اما با وجود این، در روزهای اخیر همچنان سیاست پیش‌فروش خودروهای ارزان‌تر از بازار را در برنامه خود داشته‌اند.

بزرگترین خودروساز دولتی کشور در طرح جدید پیش‌فروش خود وعده تحویل خودرو پژو ۲۰۶ با پرداخت ۵۵ میلیون تومان پول نقد خبر داده است. اما این برای ارزان‌ترین خودرو است. در بقیه خودروها چه میزان پول نقد نیاز است؟

1 8

پس از پایان مهلت ثبت‌نام خرید خودروهای پیش‌فروش ایران‌خودرو، فردا قرعه‌کشی ایران‌خودرو انجام خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر

    ولا من از وقتی که این قرعه کشکی آمد یه ماشین هم نبردم

  • ناشناس

    اگه ماشین کمه چرا واردات صورت نمیگیرد تا جبران شود ومردم برای خرید خودرو بی کیفیت دوسال منتظر میمانند معلوم است که دولتی ها تبانی می کنند

  • شب گرد بی درآمد .

    خدایش من موندم این همه آدم شاکی از خودرو .پس چرا این همه سایت شلوغ .نکنه از خارج میان ثبت نام می‌کنند.

  • یحیی

    سلام والا هرچی تاالان ثبت نام کردیم درنیومد

    • ناشناس

      یه وانت ترکیده دارم بخاطره پلاک فعال نمیتونم چیزی ثبت نام کنم اونوقت یه زمانی یه سریها ۱۰تا۱۰ ثبت نام میکردن در میومد واقعا جالبه خاک برسرتون.?

    • ناشناس

      سلام من وانت خریدارم اگه میفروشی

  • بــنــده حــقیــــر خــــدا

    ملت = دلال
    روغن = دلال
    مــرغ = دلال
    دلار = دلال
    مسکن = دلال
    طلا = دلال
    ماشین = دلال
    رب = دلال
    میوه = دلال
    …….. = دلال

    • ناشناس

      یکی را از قلم انداخته بودی . در اخر باید
      خودرو .= دلال
      دلال = شورای نظارت
      شورا. = مسئولین
      مسئولین = نماینده ها
      نماینده ها = وزرا
      وزرا = رئیس جمهور
      رئیس جمهور = چین و سوریه و شوروی .

  • ناشناس

    دوستان جالب اینه که تاریخ سایت ما دوازدهمه و الان و نظرات مال نوزدهمه آیا الان فرصت ثبت نام است؟

  • ناشناس

    وقتی عده ای دلالی با مایحتاج ملت رو سود میدونن و فکر اینو نمیکنن که این تورم و گرانی اگر همینطور ادامه داشته باشه اینده بچه ها و نسل اینده خودشونم نابود میشه شعورشون حماقت خر روبه چالش میکشه…..
    اما بزودی با تصویب اف ای تی اف بدجور حال و روز دلالها دیدنی خواهد شد …..پراید خریدن به قیمت بنز ???

  • ناشناس

    با سلام خدمت مردم شریف ایران یه عرضی داشتم الان چندین ساله که همه از گرونی و تورم ناراضی هستیم ولی همگی هر جا که خرید و فروشی صورت بگیره تو صف هستیم و از هم سبقت می گیریم واقعا از ماست که بر ماست خودمون به سر خودمون میاریم

  • ناشناس

    با سلام خدمت مردم شریف الان چندین سال هست که همگی از گرونی و تورم ناراضی هستیم ولی هر جا هم که خرید و فروشی صورت بگیره از هم سبقت می گیریم که مبادا جا بمونیم واقعا از ماست که بر ماست خودمون به سر خودمون میاریم تو کشور فرانسه تقریبا چهار سال پیش قیمت نان رو گرون کرون مردم یک هفته نان نخریدن دولت مجبور شد قیمت نان رو پایین بیاره حالا تو ایران یه چیز که گرون میشه چند تا چندتا میخریم که یه وقت گرون تر نشه اونوقت ضرر کنیم

  • مرتضی سماواتی پور

    سلام خسته نباشید بنده یه بازنشسته ارتش میباشم که مدت طولانی هست در اکثر قرعه کشی ها شرکت میکنم و پولم به پژو پارس می رسه ۶۰ سال سن دارم تا حالام برنده نشدم اگر براتون مقدوره تا زنده هستم لطفا یه پژو پارس بدهید سند هم نزد خودتان در رهن باشد فقط مدارک مورد را بدهید مثل کارت ماشین سوخت گارانتی بیمه نامه و‌سوئیچ خداوند به همگیتان خیر دهد انشالله