کد مطلب: ۲۲۹۴۶۴

ناجا پاسخگوی افزایش قیمت دلار باشد

ناجا پاسخگوی افزایش قیمت دلار باشد

کرباسیان بعد از نشست کمیسیون اقتصادی برای بررسی تحولات بازار ارز در پاسخ به این پرسش که آیا مافیای دلار باعث افزایش قیمت ارز شده است، گفت: باید بخش‌هایی مثل تیپ ناجا و امنیتی جوابگو باشند، چون هیچ اتفاق خاصی در اقتصاد کشور رخ نداده که با این التهاب چند روزه روبرو هستیم. باید از این لحاظ ریشه‌یابی کنیم.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه باید ناجا بخش‌های امنیتی پاسخگوی التهابات چند روزه بازار ارز باشد، گفت که کارگروه مشترکی بین مجلس و دولت در موضوع ارز تشکیل شده که از فردا صبح کارش را دنبال می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کرباسیان بعد از نشست کمیسیون اقتصادی برای بررسی تحولات بازار ارز در پاسخ به این پرسش که آیا مافیای دلار باعث افزایش قیمت ارز شده است، گفت: باید بخش‌هایی مثل تیپ ناجا و امنیتی جوابگو باشند، چون هیچ اتفاق خاصی در اقتصاد کشور رخ نداده که با این التهاب چند روزه روبرو هستیم. باید از این لحاظ ریشه‌یابی کنیم.

وی در ارزیابی از جلسه امروز کمیسیون اقتصادی نیز گفت: جای تشکر از مجلس، کمیسیون اقتصادی و سایر نمایندگان برای این جلسه وجود دارد.

آن‌ها پیشنهاداتی دارند، دولت نیز پیشنهاداتی دارد، چون توافق نظر بر این است که قیمت فعلی ارز و التهابات چند روزه منطقی نیست و باید به یک کاهش قیمت و ثبات بازار برسیم که اقتصاد بتواند در اول سال بر اساس پیش‌بینی‌ها به کار خود ادامه دهد.

وزیر اقتصاد ادامه داد: بر این اساس قرار شد کارگروه مشترکی که همین الان در مجلس تعیین شده با دولت تعیین شود تا از اول صبح فردا کار به صورت مشترک دنبال گردد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.