کد مطلب: ۵۵۲۰۶۱

نامه همتی برای افزایش قیمت بنزین منتشر شد

نامه همتی برای افزایش قیمت بنزین منتشر شد

نامه همتی برای افزایش قیمت بنزین، منتشر شد. او به عنوان رئیس کل وقت بانک مرکزی، این نامه را در شهریور ۹۸، خطاب به به حسن روحانی نوشته و درخواست افزایش قیمت بنزین به پنج هزار تومان را ارائه کرده بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم، بعدازظهر دیروز و در آخرین مناظره نامزدهای انتخاباتی، به نقش عبدالناصر همتی، رئیس کل سابق بانک مرکزی و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در ماجرای بنزین و گران‌شدن آن اشاره کرد.

وی دقایقی بعد،‌ نامه همتی را در این باره در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

وی گفت: آقای همتی آبان ۹۸ گفت نرخ بنزین چهار درصد در سال روی تورم تاثیر دارد و مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ بعدا گفت مخالف افزایش قیمت بنزین بودم و این را بدترین اقدام می‌دانستم! چرا دروغ می‌گویید؟

زاکانی تصریح کرد: نامه رسمی همتی موجود است که با امضای وی ۳۱ شهریور ۹۸ درخواست کرده قیمت بنزین پنج هزار تومان و قیمت نفت گاز یک‌ هزار تومان شود تا کسری بودجه دولت جبران شود؛‌ حالا چرا دروغ می‌گویید؟ ( فارس )

14000322000900 Test NewPhotoFree

انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود. مردم می‌توانند در این روز در انتخابات شورای شهر، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز شرکت کنند.

بنا بر اعلام اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ هستند. بیش از ۷۲ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور پیش بینی شده است که به عنوان شعبه‌های ثابت و سیار، کار اخذ رای را در ۲۸ خرداد انجام می‌دهند.

بر اساس گزارش خبرگزاری‌ها وی گفته است که در ۲۴ مرکز استان و البته غیر از تهران، انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، بنابراین در این مراکز استان‌ها از تعرفه کاغذی و از صندوق‌های رای معمول نیز استفاده نمی‌شود، بلکه صندوق‌های رای الکترونیکی وجود دارند و افراد با وارد کردن کد هر یک از نامزد‌ها می‌توانند به نامزد مورد نظر خودشان رای بدهند.

سه مناظره انتخاباتی میان کاندیداها برگزار شده است.

نخستین مناظره انتخابات ۱۴۰۰ ایران ، روز جمعه ۱۵ خرداد با موضوع اقتصادی برگزار شد. دومین مناظره نیز سه‌شنبه ۱۸ خرداد، ساعت ۱۷ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار و به صورت زنده از شبکه یک و خبر سیما و شبکه رادیویی ایران پخش شد. تاریخ آخرین مناظره نیز ۲۲ خرداد بود.

در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی، سعید جلیلی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باریکلا زاکانی?

  • ناشناس

    درود بر آقای زاکانی مرد خدا و شجاع.درود بر شرفت