کد مطلب: ۳۹۷۲۵۹

حنان خبر داد:

نان تا آخر سال گران نمی‌شود

نان تا آخر سال گران نمی‌شود

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: قیمت نان در سال جاری تغییری نمی‌کند و برنامه‌ای برای افزایش قیمت نداریم؛ آرد مورد نیاز نانوایان نیز با قیمت‌های گذشته و با نرخ 665 تومان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن حنان قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: تا به امروز 7 میلیون و 600 هزار تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی خرید شده که 100 هزار تن آن گندم دوروم است.

وی افزود: در سال گذشته در مجموع 345 هزار تن گندم دوروم به صورت تضمینی خرید شده که میزان خرید تضمینی این محصول در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 60 درصد کاهش یافته است.

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: میزان کلی خرید تضمینی گندم در سال جاری نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی در ارتباط با قیمت نان در سال جاری اظهار کرد: قیمت نان در سال جاری تغییری نمی‌کند و کماکان به قیمت‌های گذشته به فروش می‌رسد و برنامه‌ای برای افزایش قیمت نداریم؛ آرد مورد نیاز نانوایان نیز با قیمت‌های گذشته و با نرخ 665 تومان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.