کد مطلب: ۶۶۱۸۲۴

برندگان قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز اعلام می‌شود

برندگان قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز اعلام می‌شود

دیروز ۱۰ خرداد قرار بر اعلام برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو بود که این اتفاق صورت نگرفت و دلیل آن، صیانت از حق مصرف‌کنندگان و راستی‌آزمایی ثبت‌نام کنندگان از سوی سازمان حمایت اعلام گردید.

به گزارش ت جارت‌نیوز ، برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز چهارشنبه ۱۱ خردادماه اعلام می‌شود.

صفحه رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت دیروز در توئیتر نوشت:

«رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت:

از مردم بابت تأخیر در اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه عذرخواهی می‌کنیم.

علت تأخیر، صیانت از حق مصرف‌کنندگان و راستی‌آزمایی ثبت‌نام کنندگان از سوی سازمان حمایت بود. در تلاش هستیم نتایج را تا فردا اعلام کنیم.»

همچنین وی در گفت‌وگو با شبکه خبر افزود:

ما در این دوره یکی از بیشترین عرضه‌های خودرو تاریخ را انجام می‌دهیم. ما مجموعا ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه رو در قالب ۱۵ طرح فروش متنوع با بازه زمانی کمتر از یک سال به مردم تحویل می‌دهیم.

قشمی توضیح داد: استعلامات نیروی انتظامی برای شناسایی دلالان احتمالی، احراز هویت شماره تلفن ثبت‌نام کنندگان و مهم‌تر از همه استعلام ثبت‌احوال برای تشخیص هویت ۲۹۷ هزار نفری که در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده بودند، اعلام نتایج را به تاخیر انداخته است.

وی گفت: نتایج تا فردا (چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱) از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی https://www.samanehha.com اعلام می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اونایی که میگین برنده شدیم لطف کنید کد ملی بزارید تا امتحان کنیم و ببینیم برنده شدن چجوریه. خخخخخ. آخه ما کد ملی اونی که ثبت نام. کرده و آونی که اصلا تو سایت ثبت نام. نکرده رو که وارد میکنیم هر دو. میگه جز منتخبین نیستین عجیبهه. سر کاری از این تابلوتر

  • ناشناس

    ما که دهه ۶۰ی هستیم مادرانمان بنده خدا هر کدام حداقل ۵بچه دارند مادرای که هنوز بچه هایشان یکی از اعضای خانوادشان صاحب خودرو نیست.طرح جوانی جمعیت واقعا ناعادلانه است

  • ناشناس

    اون مادرانی که اوردیبهشت برنده نشدن دوباره کی قرعه کشی

  • ناشناس

    از کجا باید پولو واریز کرد چقد فرصت داره؟!

  • ناشناس

    من ۲۰۷ برنده شدم فثط نمیدونم چقدروقت دارم به تعطیلات خورده

  • ناشناس

    باید به کسایی که ماشین دارن به هیچ عنوان ماشین ندن دقیقا فامیلای ما کسایی که ۲یا۳تا ماشین دارن بازن برنده میشن اگه ماها شانس داشتیم بی ماشین نبودیم که

  • ناشناس

    سلام.این طرح جوانی عادلانه نیست من۱۹بارثبت ونام کردم ۲تابچه هم دارم.۲سال ثبت ونام میکنم خسته شدم.انشالا به امید روزی قبول بشم

  • ناشناس

    تا پول رو حسابت نباشه خبری از ماشین نیست خیالتان راحت

  • ناشناس

    طرح شفافیت رو هم دیدیم!!!! اینکه مراسم قرعه کشی کی و کجا توی کدام اتاق با حضور چه کسانی با نظارت کدام سازمانی بدون پخش زنده بدون تماس با چند نفر از برندگان بدون اراعه امار و اطلاعات و لیست افراد برای رسانه ها و خبرگزاری ها اینکه بعد از یک هفته سحت سنجی افراد!!!! چه تعداد دلالان عزیز بودن که حذف شدند!!! و اینکه افراد جایگزین چطور انتخاب شدند!!! لابد یک هفته هم طول کشیده که دوباره قرعه کشی سحت سنجی کنند افراد جایگزین زمان برده!!!!! نبود اطلاعات و امار داخل سامانه!!!! که فقط با جمله شما برنده نشدید موفقیت برای مراحل بعدی!!!!!!!!!!!!!!!! هر طوری به این موضوع نگاه میکنیم شفافیتی درش دیده نمیشه!!!! حداقل قرعه کشی های قبلی پخش زنده ای یه لیست افرادی داخل سایت بود!!! ظاهرا برنامه همان بوده که قبل بوده بهتر که نشده بدتر هم شده کمی با تاخیر هم انجام میدن که بگویند با دقت موشکافانه همه چیز برسی شده تا بدست مصرف کننده که همان دوست اشنایان عزیز برسد!!!!

  • ناشناس

    اینم تقلبیه من ۳۰ بار ثبت نام کردم با شرایط خودشون برنده نشدم هیچوقت و سرکاریه کلا