کد مطلب: ۴۲۳۸۸۱

گفتگو تجارت‌نیوز با معاون وزیر راه‌وشهرسازی:

نتایج نهایی مسکن ملی نیمه بهمن ماه اعلام می‌شود

نتایج نهایی مسکن ملی نیمه بهمن ماه اعلام می‌شود

بنا به گفته معاون وزیر راه‌وشهرسازی نتیجه پالایش اطلاعات ثبت نام‌کنندگان مسکن ملی تا کمتر از سه هفته دیگر اعلام می‌‌شود، اما چه تعداد از این افراد حذف می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ثبت نام مسکن ملی از دهه سوم آبان ماه آغاز شد و تا روز دوم دی ماه ادامه داشت. این طرح در مراحل اولیه خود قرار دارد و متقاضیان از سراسر کشور اطلاعات خود را در سامانه وزارت راه و شهرسازی به آدرس https://tem.mrud.ir/ وارد کردند.

پس از آن قرار است وزارت راه این اطلاعات را ارزیابی کند، نتایج ثبت نام اولیه چه زمانی اعلام می‌شود؟

محمود محمودزاده، معاون وزیر راه‌وشهرسازی در خصوص زمان اعلام نتایج به تجارت‌نیوز گفت: پروژه مسکن ملی در مرحله پالایش اطلاعات است و طبق زمان وعده داده شده قبلی در نیمه بهمن نتایج درخواست متقاضیان کل کشور و افراد واجد شرایط اعلام می‌شود. چون در این مرحله پالایش به طور همزمان در چهار سامانه انجام می‌شود و باید اطلاعات کنار هم گذاشته شود.

وی پیش‌بینی کرد از جمعیت کسانی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند 20 تا 25 درصد مشمول دریافت این این طرح نشوند.

وی ضمن اشاره به ایجاد ظرفیت‌های جدید در دور بعدی نام‌نویسی‌ها، افزود: همکاران من در تلاش و مذاکره با ادارات کل راه‌وشهرسازی تمام استان‌های کشور هستند که بتوانند ظرفیت‌های جدید را تامین کنند، هر زمانی مرحله شناسایی تمام و کسانی که واجد شرایط نیستند از لیست متقاضیان حذف شوند، اعلام می‌کنیم تا کسانی که متقاضی شرکت در این طرح هستند اقدام کنند.

به گفته محمودزاده، برآورد شده که واجدین شرایط باید ابتدا بین 30 تا 40 میلیون تومان آورده داشته باشند، 75 تا 100 میلیون تومان آن تسهیلات است و مابقی نیز در دوره ساخت تکمیل می‌شود؛ مگر متقاضیانی که وام صندوق یکم دارند و از قبل سپرده‌گذاری کرده‌اند که آن وام قابل انتقال به مسکن ملی هست.

وی همچنین پیشتر اعلام کرده بود: در مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ۱۰ هزار هکتار زمین تخصیص یافت که این میزان افزایش می‌یابد.

به نظر می‌رسد تا کمتر از سه هفته دیگر تکلیف متقاضیان مسکن ملی روشن شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بی نام

    خدا کنه این سری عدالت رعایت بشه سری قبل هنوز سایت باز نشده ظرفیت پر شد

  • ناشناس

    سلام آقای وزیر خسته نباشید بنده از ۹ در کافی نت بودم میخواستم پردیس سبت نام کنم موفق نشدم به ناچار هشتگرد سبت نام کردم البته نمیدونستم یک بار دیگه سایت باز میشه خواستم خواهش کنم اگه ممکن باشه دوباره برای پردیس سبت نام کنم بنده در پردیس خانه استیجاری دارم ممنونم

  • علی

    بازم دارا دارا تر میشه فقیر فقیر تر ما ک زیر نظر بهزیستی هستیم هنوز بیخانه هستیم

    • ناشناس

      ما زیر نظر بهزیستی هم نیستیم ولی بیخانه ایم

  • ناشناس

    سلام من که 50 ساله شدم نمی تونم یه مسکن 50متری بخرم مردم آنقدر پول داره که مسکنی که نشسته رابه نام زنش می کنه دوباره ارمسکن اسم نویسی می کنه

  • ناشناس

    سلام اقای وزیر میشه تاریخ دقیقو بگین چه روزی ما میتونیم بریم ثبت نام کنیم کجا باید ثبت نام کنیم ممنون میشم

  • ناشناس

    منخونه ندارم17سال ازدواج کردم ودراین طرح شرکت کردم ایا خونه به مامیدن یانه باز مستجر بمانیم بااین گرونی

  • حسینی

    سلام کسی هست به داد ما بی کس ها برسه با یه گرفتاری ثبت نام کردم الان پیام نیومده رفتم میگم چرا پیام نیومده میگن که فرم جیمت قرمزه یعنی قبلا زمین گرفتی ولی تو ثامانه ما چیزی ثبت نشده که شما زمین گرفتی در صورتی که 37 سالمه نه زمینی گرفتم نه خونه شخصی با دوتا بچه دارم اجاره خونه میدم کارگرم تو بندر عباسی که این همه زمین کار هست من تا کی باید گرفتاری بکشیم برای کار و خونه لطفا یکی بداد ما برسه