کد مطلب: ۷۲۱۳۱۸

پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی شروع شد

پرداخت وام 200 میلیونی مسکن روستایی شروع شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: وام مسکن 200 میلیون تومان روستایی با سفته زنجیره‌ای قابل دریافت است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به حل مشکل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی ،‌گفت: این وام با سفته زنجیره‌ای ۳ نفره پرداخت می‌شود.
به نقل از تسنیم، اکبر نیکزاد با اشاره به تطویل پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی ،‌اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده،‌ ضمانت سفته زنجیره‌ای 3 نفره که برای وام مذکور حذف شده بود،‌ مجددا عملیاتی شده و روستاییان متقاضی می‌توانند وام 200 میلیونی را با سفته دریافت کنند.

وی با بیان این‌که پرداخت وام 200 میلیون تومانی آغاز شده در پاسخ به این پرسش که چه میزان از برنامه‌ نوسازی مسکن روستایی عقب هستیم، افزود: محور برنامه‌های نوسازی مسکن روستایی "حمله کردن به دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی" است و با حرکت انقلابی "حساب 100 امام (ره)" به اهداف برنامه خواهیم رسید.

وی با بیان" اجازه نداده‌ایم در پرداخت تسهیلات عقب‌افتادگی داشته باشیم" توضیح داد: به مردم اعلام کردیم آقای رئیس‌جمهور به قول‌های خود عمل می‌کند، پس ساخت مسکن روستایی را با 100 میلیون تومان شروع کنید تا نوبت به 100 میلیون تومان بعدی برسد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب ادامه داد: بر این اساس مردم ساخت مساکن روستایی را شروع کردند و با 100 میلیون تومان به مرحله سقف واحدها رسید و ساخت و ساز متوقف شد. با مصوبه دولت توقف را برطرف کرد.

نیکزاد با اشاره به این‌که 193 هزار و 347 واحد مسکن روستایی در حال ساخت است، گفت: سود این تسهیلات 5 درصد است و 13 درصد یارانه وام را صندوق ملی مسکن تعهد کرده و سازمان برنامه و بودجه نیز تضمین‌نامه مربوطه را به بانک مرکزی داده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • آرش غفاری

    چرا دروغ میگی کدوم وام صد تومنی