کد مطلب: ۵۴۰۶۴۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نرخ اجاره مسکن در کرج / برخی از محلات ارزان کرج برای اجاره‌نشینی کدامند؟

نرخ اجاره مسکن در کرج / برخی از محلات ارزان کرج برای اجاره‌نشینی کدامند؟

بازار مسکن در استان البرز در چند سال گذشته به دلیل نزدیکی به تهران با افزایش قیمت همراه بود. بر اساس اطلاعات به دست از سایت دیوار، لیست اجاره بها برخی از مناطق کرج به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار مسکن در کلانشهرها افزایش قیمت زیادی را ثبت کرده است. بسیاری از خانواده‌ها به دنبال شرایط اقتصادی نامناسب، برای سکونت به اجاره‌نشینی در اطراف کلانشهرها روی می‌آورند. کرج یکی از کلانشهرهایی است که به دلیل نزدیکی به شهر تهران با افزایش زیادی در بازار مسکن همراه است.

برخی از ارزان‌ترین مناطق کرج برای اجاره‌نشینی کدامند؟

بنابر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از متوسط اجاره مسکن در ۹ منطقه از مناطق کرج به دست آمده است.

با توجه به قیمت‌ها در بین مناطق جدول زیر، شهر جدید هشتگرد، با متوسط قیمت یک میلیون و ۵۲۰ هزار تومان اجاره ماهانه برای یک آپارتمان ۸۰ متری، از ارزان‌ترین مناطق کرج برای اجاره‌نشینی است.

مناطق مارلیک و منظریه متوسط قیمت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای اجاره ماهانه را ثبت کردند.

محله‌های فردیس با متوسط اجاره ۴/۴ میلیون تومان و گلشهر با متوسط قیمت ۴/۷ میلیون تومان، در بین مناطق جدول زیر از گران‌ترین نرخ اجاره برخوردار هستند.

در جدول زیر لیست متوسط قیمت اجاره ماهانه در برخی از مناطق کرج را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر کرج و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

3 page 001

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مینا

    متاسفم واسه شما. هشتگرد جدید خیلی باکلاس و خیلی شیک و آروم.. خیلی ها آرزو دارن اونجا خونه بخرن مثل شما ولی نمیتونن. بعد حرف مفت میزنن

  • ه. ق. چ.

    چرا به جای نوشتن استان البرز به اشتباه مینویسید کرج؟ کرج مرکز استان البرز است و مارلیک جزو استان تهران و شهر جدید هشتگرد یکی از شهرهای استان البرز است, لطفا مانند افراد با سواد نوشته خود را منتشر کنید و اشتباه آموزی نداشته باشید.

  • ناشناس

    جای ارزون بی بی سکینه .امیر اباد خاتون لره .چرا اطلاعات غلط میدید .

  • خسته

    من دو روزه سی تا املاک رفتم ،سمت بلوار ارم و کوی زنبق ،با صدوپنجاه میلیون خونه نیست،من واقعا درک نمیکنم این شرایط مسخره و فاجعه آوررو ،و هیچکس هم براش مهم نیست ک اجاره نشین ها چقدردارن اذیت میشن،اخباراعلام میکنه ب مستاجرهاوام تعلق میگیره زنگ زدم بانک میگن ک ماداریم ازشمامیشنویم اگه میتونید واسه ماهم بگیرید.اینم از وضعیت مملکت

    • اسد

      خب برو سرآسیاب ملارد فکر کنم آپارتمان 150 و 160 میلیونی بتونی بخری

  • ناشناس

    هشتگرد جدید خوبه ولی قدیمش شلوغه ما خودمون چهار باغیم همیشه سبزو خلوت و پاکیزه

    • ناشناس

      الان دیگه شلوغ میشه??

  • مهدی

    ارزون ترین جای کرج که جزو تهران و نزدیک ترین منطقه به تهران منطقه سرآسیاب و مارلیک که ۵ دقیقه با فردیس فاصله داره ولی با ۳۰۰ میلیون میشه یه آپارتمان شیک خرید.من خودم یه ۹۰ متری ۲ خوابه چند روز پیش تو خیابون ۱۲ متری بهاره میدان گلها خریدم ۴۰۰ میلیون.اجاره دادمش رهن کامل ۶۰ میلیون

  • مهدی

    زشت در منطقه ای که انسانها زندگی میکنند اینگونه بگید.شخصیت چیز خوبی

  • باتوکل بخدا

    براچی نظر منو نفرستادین چون محکوم شدین فردا ازتون شکایت میکنم

  • ناشناس

    ادب داشته باشید

  • ناشناس

    ارزانترین و بهترین منطقه کرجبرای خرید و اجاره که از نظر فرهنگی و پیشرفت میشه روش حساب کرد منطقه کمالشهر کرج هست که رو به رشد است و قیمتها بسیار مناسب