کد مطلب: ۵۹۸۲۴۷

نرخ ارز صرافی ملی امروز پنجشنبه ۲۷ آبان

نرخ ارز صرافی ملی امروز پنجشنبه ۲۷ آبان

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز چهارشنبه نیز اعلام شد که نسبت به دیروز کاهش یافت و قیمت دلار در رقم ۲۶ هزار و ۸۶۹ تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز پنجشنبه ۲۷ آبان نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۶۸۶۹ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۶۳۳۷ تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۳۰۷۰۴ تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۳۰۰۹۶ قیمت خورده است.

Screenshot 88

سیگنال هسته‌ای به بازار دلار

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به‌نقل از دیپلمات‌های غربی که نامی از ایشان نبرده، مدعی‌شده: «ایران تولید سانتریفیوژهای پیشرفته را در مرکز سانتریفیوژ‌سازی کرج که در حمله پهپادی اسرائیل آسیب دیده بود، با شتاب بیشتر از سرگرفته است و دست‌کم ۱۷۰ سانتریفیوژ پیشرفته جدید ساخته است. »

انتشار این خبر خصوصا از سه شنبه شب زمینه‌ساز افزایش فعالیت خریداران شد، به طوری که قیمت دلار در بازار پشت خطی توانست تا محدوده ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان جهش کند. با این حال، از ابتدای روز چهارشنبه جو بازار آرام شد و بخشی از معامله‌گران روی سفر مدیر کل آژانس بین المللی اتمی به ایران مانور دادند. گفته می‌شود که «گروسی» هفته آینده روز دوشنبه وارد تهران خواهد شد.

برخی فعالان نیز باور دارند که افزایش فروش اوراق زمینه‌ساز تعدیل انتظارات بازیگران ارزی شده است. معاملات عمده اوراق در بازار بدهی دولتی به ۸ /۲هزار میلیارد تومان رسیده است که می‌تواند به دولت برای جبران کسری بودجه کمک کند.

یکی از نگرانی‌های بازیگران ارزی که زمینه‌ساز افزایش فشار ورود تقاضای احتیاطی به بازار می‌شود، کسری بودجه دولت است. کسری بودجه دولت یکی از عوامل اصلی زمینه‌ساز افزایش سطح تورم کشور است و به همین دلیل مورد توجه بازیگران بازار ارز است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.