کد مطلب: ۶۲۱۳۱۱

نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی حقیقت دارد؟

نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی حقیقت دارد؟

در پی طرح برخی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران، روابط عمومی این بانک ضمن رد این ادعاها، از پیگیری حقوقی موضوع مطرح شده خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آیا نشت اطلاعات شتریان بانک ملی صحت دارد؟

به نقل از ایسنا ، روابط عمومی بانک ملی با بیان این که این بانک بر خود وظیفه می داند به پاس اعتماد مشتریان و جایگاه ویژه آرا و نظرات آنها و نیز به منظور شفاف سازی موضوع، مساله را پیگیری کند اعلام کرد: بانک ملی ایران به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و غیر حضوری به موازات توسعه سرویس ها و زیرساخت های مبتنی بر فناوری اطلاعات، توسعه و تمرکز بر امنیت اطلاعات را هم همواره مد نظر داشته است. از این رو، همواره از تجهیزات، کنترل ها، سیاست ها و روال های امنیت اطلاعات مبتنی بر استانداردها، به روش ها و الزامات بالادستی به منظور ارتقای مداوم سازمان دهی امنیت اطلاعات بهره جسته است.

روابط عمومی این بانک با اشاره به این که پس از دریافت خبری مبنی بر نشت اطلاعات برخی مشتریان، تیم های امنیت اطلاعات بانک ملی ایران و شرکت های زیرمجموعه به منظور سنجش ادعا نسبت به بررسی اطلاعات سامانه ها و استخراج آثار و تبعات محتمل نشت اطلاعات اقدامات لازم را انجام دادند، افزود: در حال حاضر نیز بررسی ها ادامه دارد، اما هیچ نتیجه ای مبنی بر صحت آن ادعا حاصل نشده است.

آخرین اخبار حوزه بانک‌ها را در صفحه بانک و بیمه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.