کد مطلب: ۲۲۰۰۶۵

نمره یک مسئول به خدمات رفاهی معلمان

نمره یک مسئول به خدمات رفاهی معلمان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه واقعا از میزان خدمات رفاهی به معلمان رضایت نداریم گفت: باید خدمات رفاهی بیش از این باشد؛ نمره متوسطی به این وضعیت می‌دهم. انتظار داریم دستگاه‌های مربوط به لحاظ تخصیص اعتبارات کمک کنند و منابع پایداری داشته باشیم تا خدمات رفاهی و معیشتی معلمان را تقویت کنیم.

گودرز کریمی با بیان اینکه رسالت اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان خودباور و خداباور و تقویت و تربیت معلمانی است که بتوانند دانش آموزان را خلاق و پرسشگر تربیت کنند، گفت: فراوانی مسافرت‌های نوروزی فرهنگیان بالاست و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از تمام امکانات موجود، بستر مناسب خدمات سفر را برای آنها فراهم کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: ۲۵هزار عوامل اجرایی مامور ساماندهی مسافران فرهنگی هستند. ۳۴۵ خانه معلم با ۱۴هزار و ۴۶۵ تختخواب، ۳۰۰ اردوگاه، ۱۲ هزار مدرسه و چند پردیس دانشگاهی برای اسکان نوروزی درنظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیش‌بینی ما حدود ۴.۵ میلیون مسافر فرهنگی در ایام نوروز است اظهار کرد: قبلا کلاس‌ها به سه رتبه «الف»، «ب» و «ج» تقسیم می‌شد اما امسال به سمت کیفیت بخشی رفته و مدارس «ج» را حذف کرده‌ایم.

کریمی فر در ادامه خواستار مشارکت جدی سایر دستگاه‌ها شد و گفت: در عین حال اگر آموزش و پرورش به کمک نیاید بسیاری در ایام نوروز در خیابان و در چادر اسکان می‌یابند. ما تلاش کردیم منزلت فرهنگیان را حفظ کنیم، اگر چه منکر نقایص نیستیم.

وی در برنامه تلویزیونی پرسشگر افزود: واقعا از خدمات رفاهی رضایت نداریم و این امر توجه ویژه‌ای می‌طلبد. یک و میلیون و ۶۰۰ هزار فرهنگی خدمات بیمه تکمیلی دریافت می‌کنند، اما باید خدمات رفاهی بیش از این باشد.

کریمی‌فر گفت: نمره متوسطی به این وضعیت می‌دهم. انتظار داریم دستگاه‌های مربوط به لحاظ تخصیص اعتبارات کمک کنند و ما منابع پایداری داشته باشیم تا خدمات رفاهی و معیشتی معلمان را تقویت کنیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.