کد مطلب: ۱۷۸۸۱۳

نهایی‌شدن قرارداد اپراتوری ۵ ساله بندر رجایی

نهایی‌شدن قرارداد اپراتوری 5 ساله بندر رجایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی‌شدن قرارداد اپراتوری پنج‌ساله بندر شهیدرجایی با حضور دو شرکت ایرانی به همراه مشارکت طرف خارجی خبر داد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی‌شدن قرارداد اپراتوری پنج‌ساله بندر شهیدرجایی با حضور دو شرکت ایرانی به همراه مشارکت طرف خارجی خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد راستاد در جریان مراسم هفته حمل‌ونقل سازمان بنادر اعلام کرد: خوشبختانه پس از طی شدن مقدمات لازم شرایط برای نهایی‌شدن این قرارداد به وجود آمد تا دو شرکت «سینا» و «بتا» که تاکنون در قالب قراردادهای یک‌ساله اپراتوری این بندر را در اختیار داشتند بتوانند در چارچوب یک برنامه پنج‌ساله کار خود را ادامه دهند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های مهم سازمان بنادر تصریح کرد: خوشبختانه ما با مشارکت بخش خصوصی به توافق‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم که مزایده پایانه کانتینری بندر امام‌خمینی، پایانه مواد معدنی بندر شهیدرجایی، امضای چند تفاهم‌نامه گردشگری دریایی و احیا و بهسازی شهرهای بندری بخشی از آن است.

معاون وزیر راه با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد اصلاحات ساختاری در این سازمان اظهار کرد: ما با تشکیل یک اداره کل حمل‌ونقل چندوجهی و لجستیکی تلاش می‌کنیم سهم بنادر ایران از تجارت داخلی و بین‌المللی را افزایش دهیم.

در جریان مراسم امشب 13 تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بنادر و بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه‌ها که ارزش 10 هزار میلیارد تومانی دارند میان وزارت راه، بنیاد مستضعفان، صندوق ضمانت صادرات و شرکت عمران و بهسازی شهرهای جدید بسته می‌شود.

این طرح‌ها در بنادر رجایی، امام خمینی، بوشهر، چابهار، خرمشهر، امیرآباد، انزلی و نوشهر به امضا در خواهند آمد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.