کد مطلب: ۴۰۸۳۴۷

تجارت‌نیوز از آخرین وضعیت بازارها در امروز گزارش می‌دهد:

دومین نوسان هفتگی دلار و طلا / روند بورس هم مثبت شد / پیش‌بینی ثبات ارزی تا پایان امسال

دومین نوسان هفتگی دلار و طلا / روند بورس هم مثبت شد / پیش‌بینی ثبات ارزی تا پایان امسال

امروز هم قیمت دلار و طلا همزمان با هم افزایش یافتند. شاخص بورس هم به مانند این دو بازار امروز روندی مثبت به خود گرفت تا مانند دیروز سهامداران متضرر نشوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۶ با 0.1 درصد افزایش، 11 هزار و 255 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۲ آبان تا ساعت ۱۶ با 700 تومان افزایش به 407 هزار و 900 تومان رسید.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۲ آبان ساعت ۱۶ با 12 هزار تومان افزایش به سه میلیون و 997 هزار تومان رسید.

اما امروز بازار سهام چه وضعیتی داشت؟

بازار سهام در دومین روز هفته، شرایطی خنثی را پشت سر گذاشت؛ بورس در اولین دقایق یکشنبه کار خود را در محدوده منفی آغاز کرد، اما به مرور فشار تقاضای نسبتا کمرنگ توانست شاخص کل را مثبت کند.

12 ابان

روند بازار سهام امروز مثبت شد.

از جمله اخبار مهم امروز ادامه فروش سهام «بانک اقتصادنوین» از سوی سهامدار اصلی، انتشار ماجرای گروگانگیری مدیر گلدیران ، اعلام آخرین وضعیت خودروهای معوق ایران‌خودرو و سایپا، انتشار جزئیات تورم تولید در بخش خدمات ، انجام عرضه اولیه آرامکو و اعلام گران شدن بیسکویت مادر بود.

امروز همچنین یک نماینده مجلس در خصوص تاثیر کسری بودجه بر وضعیت بازار ارز توضیحاتی داد و ضمن هشدار به بخش‌های خصولتی و دولتی که وارد بازار ارز نشوند، گفت: دولت اگر بتواند منابع ارزی را درست مدیریت کند، در خصوص بازار ارز حداقل تا پایان سال می‌توان ثبات قیمت داشت.

سید تقی کبیری، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی وضعیت بازار ارز را اینگونه تشریح کرد: از گذشته عمده مشکل ما در حوزه بازار ارز به مدیریت منابع ارزی ارتباط داشته، البته در بخش منابع ارزی که به فروش نفت برمی‌گردد مشکلاتی وجود دارد، اما اگر در حوزه درآمدهای ارزی و مصارف آن مدیریت دقیق، به‌روز و نظارت گرایانه صورت بگیرد می‌تواند وضعیت این بخش را بهبود داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همش حرف مفت…
    اینل وقتی بگن وضعیت خوبه تجربه ثابت کرده قرار بدتر بشه دارن مردمو گول میزنن دلار نخرن که یه وقت مردم ارزش پولشون حفظ نشه و پولای خودشون مثل همون نماینده مجلس که داد و فدیاد میکرد دلار بفروشید و خودش دلار داشت ارزشش حفظ بشه

  • Forex

    دوستان فریب نخوریدما بارها تجربه شده برامون … زمانی که پراید ۸ میلیون بود خواستم بخرم که اخبار تلویزیونی و سایتها و رادیو و و و و … گفتند نخرید در چند ماه آینده ارزان میشود و منه ساده باور کردم . . تا اینکه بعد ۲ ماه ماشین ۸میلیونی شد ۱۴ میلیون . و خواستم صبر کنم شاید ارزان بشه ولی متاسفانه نشد که نشد و تا الان نتونستم ماشین بخرم ..و همچنین دلار که شاهد بودیم قرار به ۳ هزار دلار برسه که رفت ۷ هزار و بازم قول دادن بشه ۴هزار که شد ۹ هزارلطفا زود باور نباشید اگه گفتن دلار میشه ۳هزار یا ۶ هزار یا همون ۱۱ هزار می مونه نکنیدمن به شما اطمینان میدم تا آخر سال رشد بالایی در دلار ایجاد میشه حداقل میتونیم ۲۰هزار دلار رو تا چند روزی تجربه کنیم و بعد از چند روز شاهد کاهشش خواهیم بود ولی قبل از سال جدید تا ۱ ماه الی ۲ ماه بعد از سال جدید همچنان بین ۱۴ هزار تا ۱۷ هزار دلار شاهد افزایش و کاهش قیمت دلاریمپس گول نخورید و تجربه کنید که کسی دلسوز شما مردم نیست