کد مطلب: ۳۲۶۷۶۸

شاخص، ارزش و حجم معاملات کاهش یافت:

هفته سرد بورس در آبان ماه

هفته سرد بورس در آبان ماه

آمارهای منتشره از سوی بورس تهران نشان می دهد که این بازار در هفته گذشته با کاهش در شاخص های بورس، ارزش و حجم معاملات مواجه شده است.

در پایان معاملات آخرین هفته آبان ماه شاخص کل نسبت به هفته قبل با ۳ درصد کاهش مواجه شد.

به گزارش تجارت‌نیوز،بر اساس این گزارش، در پایان معاملات هفته منتهی به ۳۰ آبان ماه ۹۷، شاخص کل با ۶۲۸۱ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۷۵۷۱۳ واحد رسید.

افزون بر این، شاخص بازار اول با ۵۲۸۹ واحد کاهش به رقم ۱۲۹.۹۶۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم با ۹.۳۰۷ واحد کاهش به ۳۴۷.۵۵۷ واحد را تجربه کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول با ۴ درصد و شاخص بازار دوم با ۳ درصد کاهش نسبت به هفته قبل رو به رو شدند.

ارزش کل معاملات

همچنین در ۵ روز کاری این هفته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۳۹.۴۴۶ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۱۳ درصد کاهش یافته است.

در ضمن تعداد ۹۵۸۲ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از۸۶۴ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۲۲ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۲۶۲ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

شاخص صنایع

این گزارش می‌افزاید، در آخرین روز معاملاتی هفته جاری شاخص‌های صنایع تالار شیشه‌ای نیز با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع « محصولات چوبی با ۶۲۰۹ واحد رشد معادل ۴.۸۶ درصد به ۱۳۳ هزار و ۹۴۲ واحد، ذغال سنگ با ۱۵۴ واحد صعود معادل ۴.۴۵ درصد به ۳ هزار و ۶۲۹ واحد، خودرو با ۷۱۵ واحد افزایش معادل ۳.۶۷ درصد به ۲۰ هزار و ۲۲۰ واحد، انتشار و چاپ با ۸۸۹۴ واحد رشد معادل ۳.۶۲ درصد به ۲۵۴ هزار و ۸۱۴ واحد، فنی مهندسی با ۴۱ واحد افزایش، معادل ۳.۶۱ درصد به یک هزار و ۱۹۲ واحد، بانک ها با ۲۰ واحد رشد معادل ۲.۶۳ درصد به ۸۰۴ واحد، فرآورده های نفتی با (۲۳۳۹۶) واحد ریزش معادل (۳.۲۲) درصد به ۷۰۲ هزار و ۵۱۵ واحد» رسید.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.